Aviseringar
Rensa alla

Har ni semester/ledigt/lov?


Ämnesstartare

Hellow!

Har ni fått semester, lov eller ledighet nu? Undrar lite kort bara sådär... Såatteh !
Själv har jag inte semester förns V.30->33. Fan. Göööööö långt kvar ju, alla är lediga utom jag. Typ.

Har ni något kul inplanerat under närmsta veckor? Själv ska man utomlands (Turkiet) första lediga veckan, det är väl det enda inplanerade!

Ha en fin sommar fôlk! Hjärta


   
Citera
Ämnesstartare

Kommer ha min första riktiga semester nu i sommar sen jag började jobba (2010). Från och med vecka 29 så har jag tre veckor, sen jobba en vecka och ledig en vecka till. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Kommer ha min första riktiga semester nu i sommar sen jag började jobba (2010). Från och med vecka 29 så har jag tre veckor, sen jobba en vecka och ledig en vecka till. 

Nice! Vad arbetar du som om man får fråga? 😛


   
SvaraCitera

jag är arbetsfri. Snart är jag förhoppningsvis inte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda: Nice! Vad arbetar du som om man får fråga? 😛

Sen i April jobbar jag som IT Support (Intern IT-Support, dvs. typ lägga upp användare, hålla ordning på företagets datorer etc). Har innan dess jobbat 3 år på kundtjänst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
jag är arbetsfri. Snart är jag förhoppningsvis inte det.

Student nyligen eller? 🙂

Buddah:

Sen i April jobbar jag som IT Support (Intern IT-Support, dvs. typ lägga upp användare, hålla ordning på företagets datorer etc). Har innan dess jobbat 3 år på kundtjänst. 

Aha okok! Intressant det där med IT!


   
SvaraCitera

Armagedda: Student nyligen eller? 🙂

japp. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska jobba på en närliggande strand några dagar, några veckor fram till 6 augusti. Med start nu på lördag. Är där som ledare åt de sommarjobbande ungdomarna. Ska då stå i kiosken, hålla koll så att stranden och toaletterna håller sig fräscha.
Så helt ledig är jag inte, men jobbar med några dagars mellanrum så Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

japp. 

Gratulerar! Gått någon praktiskt linje med stora jobbmöjligheter eller så? 🙂

Volvo4life:
Jag ska jobba på en närliggande strand några dagar, några veckor fram till 6 augusti. Med start nu på lördag. Är där som ledare åt de sommarjobbande ungdomarna. Ska då stå i kiosken, hålla koll så att stranden och toaletterna håller sig fräscha.
Så helt ledig är jag inte, men jobbar med några dagars mellanrum så Mycket glad

Fan va nice jobb! Glatt skålande Får hoppas på fint väder!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAg är alltid ledig pga, ingen styr över mig. 


   
SvaraCitera

Armagedda: Gratulerar! Gått någon praktiskt linje med stora jobbmöjligheter eller så? 🙂

nix, gått sam-ekonomi. Blivit erbjuden fem jobb so far, det går ingen nöd på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda: Aha okok! Intressant det där med IT!

Beror väl lite på vad man jobbar med, det är ju ganska brett. Det som jag gillar mest med mitt jobb är att det är väldigt varierat. Är väl mer eller mindre som en IT-vaktmästare ^^
Sen så brukar det ofta jobba skönt folk på IT-avdelningar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

nix, gått sam-ekonomi. Blivit erbjuden fem jobb so far, det går ingen nöd på mig.

Ofan, där ser man. Gick också Samhäll (dock sam-sam) fast fick också jobb relativt snart. Men inte valmöjligheten från fem arbetsgivare 😉

Buddah:

Beror väl lite på vad man jobbar med, det är ju ganska brett. Det som jag gillar mest med mitt jobb är att det är väldigt varierat. Är väl mer eller mindre som en IT-vaktmästare ^^
Sen så brukar det ofta jobba skönt folk på IT-avdelningar 🙂

Det har man märkt 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda: Fan va nice jobb! Glatt skålande  Får hoppas på fint väder!

Jag tackar, hoppas också på det. Speciellt som dom var noga med att flera gånger påtala att vi inte får stänga tidigare, bara för att vädret råkar vara piss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
jag är arbetsfri. Snart är jag förhoppningsvis inte det.


   
SvaraCitera