Aviseringar
Rensa alla

Har ni semester/ledigt/lov?


all work and no play makes www a dull boy


   
SvaraCitera

Armagedda: Men inte valmöjligheten från fem arbetsgivare 😉

det är inte ett sam-ekonomijobb, utan jobb jag landar pga fritidsintresse. men ja, skönt att välja, mindre skönt att tacka nej när möjligheter FINNS. men fått ett som låter jättebra nu som jaghoppas jag kan få.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ. Just nu jobbar jag två halvdagar i veckan och pluggar distans. Kommer bli några veckor där jag jobbar halvtid varje dag lite längre fram i sommar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag minns inte när jag hade riktigt semester senast.
Har väl en "semestervecka" nu i sommar annars jobbar jag mellan 1-6 dagar varje vecka nu framöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska knega några veckor till sen får jag väl tre veckor eller nåt. Ska festa sönder varje kväll och sen vara bakfull halva första veckan tillbaka, nivet YOLO!


   
SvaraCitera
KSENIA

JAG VET INTE OM JAG HAR SEMESTER LR OM JAG HAR LOV :S HAR NOG BÅDA PGA JOBBAR OCH PLUGGAR SAMTIDIGT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilar på semester idag. Ska vandra i Jämtlandsfjällen, sitta i en solstol vid vår sommarstuga på sydkusten och läsa en massa böcker, köpa en soffa, upptäcka Stockholms skärgård och inte logga in här en endaste gång!


   
SvaraCitera

2 years of unemployment, life is shit, so that hasn't changed. Should be quite contemt about  keeping my status quo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon dag här och där, men i stort sett: nej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske tar lite semester i höst. Gillar inte värme så jobbar helst på sommaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas: inte logga in här en endaste gång!

Du kommer inte lyckas hålla dig borta Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Du kommer inte lyckas hålla dig borta Blink

Ska vi slå vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Ska vi slå vad?

Vågar jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Ska vi slå vad?

Okej om du loggar in under din semester så får du lova att komma på en UM-träff i slutet av sommaren i Stockholm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Okej om du loggar in under din semester så får du lova att komma på en UM-träff i slutet av sommaren i Stockholm.

Och om jag klarar mig?


   
SvaraCitera