Aviseringar
Rensa alla

Har ni sett det här?


Ämnesstartare

Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nej, bara nej [sad]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte ;s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Förstår inte ;s

Jag är helt chockad. Trodde aldrig jag skulle få höra/se sån musik nu för tiden. Den är liksom en "hit" nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nej, bara nej


   
SvaraCitera

fest hos mig är bättre[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker musiken är förjävlig, konceptet känns töntigt och världens sämsta text. "Du kladdar på min kropp" låter helt fel. Låten kanske skulle göra sig bättre på engelska med skittexten idk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

fest hos mig är bättre[blush]

Amen herregud :S haha


   
SvaraCitera

emery:

Amen herregud :S haha

eller nä jag ångrar mig, denna e bättre. fest hos mig är uttjatad.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

eller nä jag ångrar mig, denna e bättre. fest hos mig är uttjatad.[blush]

Alltså fest hos mig var ju bara fjortis-"söt". Den här är ju liksom... ah speciellt videon "kaxig". Blir så fel.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DANSA


   
SvaraCitera

emery:

Alltså fest hos mig var ju bara fjortis-"söt". Den här är ju liksom... ah speciellt videon "kaxig". Blir så fel.[tard]

Tänke mest bara på Fest hos mig för att KICK har gjort även den. Men båda är bra[party] Fast Ge mig mer är kanske lite väl lik Britneys Gimme more[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Fast Ge mig mer är kanske lite väl lik Britneys Gimme more[n]

HAHAH sant. Kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Jag är helt chockad. Trodde aldrig jag skulle få höra/se sån musik nu för tiden.

Musikproducenterna på alla radiobolag tror att all ny musik är bra musik, och folk lyssnar på musik som går på radio för de ofta är för lata för att leta rätt på musik de faktiskt gillar.

Ärligt. Finns jättemånga som aldrig letat runt på internet efter sin egen smak. De väljer bara sina favoriter från populärmusiken.
Retards kallas de. Sorgliga jävla as.


   
SvaraCitera