Aviseringar
Rensa alla

Har ni sett "Känn ingen sorg"???


Ämnesstartare

Jag och Hjärtlös ska se den snart på bio och jag vill veta vad ni tycker om den! Mycket glad


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

den var helt ok. bråka inte om popcornen bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:
den var helt ok. bråka inte om popcornen bara.

haha nejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyckte om den jättemycket. Blev väldigt emotional när jag såg den pga fick höra mycket musik jag inte hört på länge som jag tidigare associerat med olika personer och händelser i mitt liv he he he


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samt tyckte den lyckades bygga upp den där romantiska popvärlden som håkan beskriver i sin musik på ett bra sätt. 

Dock var prinsessan Eva rätt lame.

Älskade Johnny med amfetaminet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPERMA666:
Samt tyckte den lyckades bygga upp den där romantiska popvärlden som håkan beskriver i sin musik på ett bra sätt. 

Dock var prinsessan Eva rätt lame.

Älskade Johnny med amfetaminet. 

ok vad bra 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vägrar av principskäl se på en film som baserar sig på en låtjävel, och det blir ju inte bättre av att det är håkan hellströms sliskiga jävla gladpop som är temat. pop ska vara någon nyans av svart. håkan hellström är typ, ljusblå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
jag vägrar av principskäl se på en film som baserar sig på en låtjävel, och det blir ju inte bättre av att det är håkan hellströms sliskiga jävla gladpop som är temat. pop ska vara någon nyans av svart. håkan hellström är typ, ljusblå.

hm ok. men jag kommer se den ändå x3 jag och Hjärtlös lär nog gilla den!


   
SvaraCitera

såg den med min håkankompis när det va premiär i örebro och vi skrattade grät och sjöng som två rikstöntar men alltså om man inte vet om de bästa låtarna elr ens tkr om håkan sådär jättemkt så blir det inte alls samma magi och klart den skulle va helt okej fortfarande men musiken gör det mesta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

acrylicafternoons:
såg den med min håkankompis när det va premiär i örebro och vi skrattade grät och sjöng som två rikstöntar men alltså om man inte vet om de bästa låtarna elr ens tkr om håkan sådär jättemkt så blir det inte alls samma magi och klart den skulle va helt okej fortfarande men musiken gör det mesta

vi gillar ju Håkan så det kommer bli bra!!


   
SvaraCitera

Jag är inte jätteförtjust i Håkan men tyckte ändå om den väldigt mycket. Den bygger upp sig fint tycker jag, musiken är bra, den är lite surrealistisk, fint inspelad mot många andra svenska filmer. Och dialekten. <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldat:
Jag är inte jätteförtjust i Håkan men tyckte ändå om den väldigt mycket. Den bygger upp sig fint tycker jag, musiken är bra, den är lite surrealistisk, fint inspelad mot många andra svenska filmer. Och dialekten. <3

åååh vill se den nuuuu Hjärta


   
SvaraCitera
reben

vågar ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
vågar ej

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. Den var bra. Körde den på bio och alla som såg var nöjda med.


   
SvaraCitera