Aviseringar
Rensa alla

har ni slemtrådar


reben
Ämnesstartare

har ni slem i ögonvrån o när ni tar tag i slemmet så visar d sig va typ en tråd som klistrad i ögat men den går o dra bort men känns jätteäcklig känsla då o ni som har smink blir er slemtråd svart ibland... har ni det?


   
Citera
Ämnesetiketter
reben
Ämnesstartare

undrar oxo va de kan va för något !!


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

aa  
så måste man kolla när man har smink så att det inte samlats en svart boll i ögonvrån


   
SvaraCitera

Nja har då aldrig skådat någon slemtråd eller svarta smink bollar i mina ögon... men vad vet jag, är inte så värst närsynt.


   
SvaraCitera

Nä, inga svarta slembollar i mina ögon.


   
SvaraCitera

du kan ju inte hålla på och fråga folk om de har slemtrådar..


   
SvaraCitera

Ja det har jag ibland, fått höra via exets mamma som var läkare att det är ofta från olika slags pollen 


   
SvaraCitera

aldrig varit med om :s låter inte k ul 


   
SvaraCitera
reben
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Ja det har jag ibland, fått höra via exets mamma som var läkare att det är ofta från olika slags pollen 

men har d typ alltid =(


   
SvaraCitera
reben
Ämnesstartare

S3ON:
aldrig varit med om :s låter inte k ul 

d inte alls kul

onödigt elak:
du kan ju inte hålla på och fråga folk om de har slemtrådar..

vfr inte vill ju bara veta om jag är normal ??

isola:
aa  
så måste man kolla när man har smink så att det inte samlats en svart boll i ögonvrån

mm men blir d oxo som 1 tråd på dig


   
SvaraCitera

reben: mm men blir d oxo som 1 tråd på dig

Anmäl

Citera

aa om den inte är torr


   
SvaraCitera

Fick detta dagligen i yngre dagar pga. allergi och ögondroppar som i en kombo (om än nödvändig) tycktes förvärra detta. Det var varbildning av något slag. En gång slog jag persobligt rekord, lyckades dra ur en slemtråd på 3cm typ (de va sick)

allergisk?  
Sedan så blev det ju slem pga. att ögonen var irriterade och kanske kan vara så att sminket irriterar ögonen lite.


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera

vaknar ni aldrig med grus i ögonen era töntar


   
SvaraCitera