Aviseringar
Rensa alla

Har ni tips...


Ämnesstartare

Lilla Lady:

kan inte du tvinga någon att sova med dig och sedan väcka dig och tvinga ut dig ur sängen på morgonen?

[love]

Harpyja:

...på hur fan man kommer upp på morgonen?

lägg dig ännu tidigare än vad du brukar. sen undrar jag också

stereo total:

Har du lust att gå i skolan då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yo, asså, jag är jävligt bra på att väcka folk, ska vi ta en fika nån gång?


   
SvaraCitera

Brukar muta mig själv med "Kommer du upp nu så får du kaffe!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror det handlar om vilja+självdisciplin. sover ofta endast ett fåtal timmar innan skola och kommer ändå alltid upp ur sängen hur jävla trött jag är och hur varm sängen än är.

om jag inte hade viljan att gå till skolan så hade jag aldrig gått upp. sanningen är att jag älskar sömn mer än det mesta, men sova kan man alltid ta sig tid till på helger/sova tidiga kvällar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Tips på bra signal om du kör med mobilen:

Jag har redan:

kraamisz:

stereo total: Har du lust att gå i skolan då?

Mja. Jag gillar ju skolan, men dock är det stress som tränger sig på och gör mig ihålig istället för motiverad.

Semi:

Yo, asså, jag är jävligt bra på att väcka folk, ska vi ta en fika nån gång?

Aight, så länge du inte snarkar.

Slumpartad:

"Kommer du upp nu så får du kaffe!"

Jag är för lat för att göra kaffe, så jag brukar köpa på vägen och då är jag ju redan uppe.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag är för lat för att göra kaffe, så jag brukar köpa på vägen och då är jag ju redan uppe.

Ah, men tänk så att om du INTE går upp, så får du inte köpa det kaffet på vägen [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Ah, men tänk så att om du INTE går upp, så får du inte köpa det kaffet på vägen [no-no]

Men jag köpte inget kaffe idag..................................


   
SvaraCitera

Harpyja:

Men jag köpte inget kaffe idag..................................

Då är du bara galen [sad]

Muta dig med annat. Kanske att du får äta något äckligt till frukost om du inte går upp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag har redan:

Fräckt. Träffade en som polar med det bandet när jag hängde på en crustpunkarsquat i Köpenhamn ett tag. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min radioklocka hjälper mycket. Vanlig ringsignal stänger jag av och somnar om. Radion, om den inte är på bajshög volym, är bara mysigt att vakna till. Så börjar man automatiskt lyssna till vad som sägs på den, och blir på det viset behagligt sakta mentalt vaken.

Vaknar glad varje dag med min asdyra klockradio!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag har redan:

Inte tillräckligt med Ös!

Harpyja:

Aight, så länge du inte snarkar.

Då har vi en deal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Fräckt. Träffade en som polar med det bandet när jag hängde på en crustpunkarsquat i Köpenhamn ett tag. [cool]

Dräggel...Dräggel...Dräggel.....[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samhället är tyvärr inte anpassat efter våra fysiska behov (minst femton timmar sömn om dagen).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Mja. Jag gillar ju skolan, men dock är det stress som tränger sig på och gör mig ihålig istället för motiverad.

Då är det nog det du måste fokusera på. Vad kan du göra för att inte bli så stressad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Då är det nog det du måste fokusera på. Vad kan du göra för att inte bli så stressad?

Har nu valt att få IG i projektarbete så att jag kan fokusera på att komma ikapp i roligare ämnen.


   
SvaraCitera