Aviseringar
Rensa alla

Har ni träffat någon på nätet?


haha I would never..


   
SvaraCitera

jarå


   
SvaraCitera

NEJ


   
SvaraCitera

vägrar

mvh konservativ på d vis1


   
SvaraCitera

Jodå, men det har aldrig blivit något.


   
SvaraCitera

ja
är ihop med en nu där första mötet skedde på internet
tre år i april


   
SvaraCitera

Ja, det har jag och det har varat i 2-3 år. 


   
SvaraCitera

träffade mitt ex via datorn, vi var tillsammans i lite mer än 2 år innan hon sprang iväg med bästpolarn!


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Ja, flera.


   
SvaraCitera

abborren97: Hur gick det?

Första gången (träffades när jag var 12): Var tillsammans i ca 2 år tror jag.

Andra gången gången (träffades när jag var 14): Var tillsammans i typ tre år, bodde ihop i två år.

Tredje gången gången (träffades när jag var 17): Är fortfarande tillsammans, har bott ihop i 4 år, flyttade ihop någon vecka efter att vi blivit ett par men hade då träffats flera gånger innan.

Så, har gått rätt bra. Jag är en sådan som alltid har lååånga förhållanden, eller ja, har väl hunnit med ett par korta förhållanden emellan.


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

bara en massa människor på strangers.se, inget speciellt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheNumberOneWriter:
Ja jag har träffat ett par stycken från Internet och det har gått bra. Tänk dock på att alla tyvärr inte är likadana på nätet som i verkligheten, så undvik gärna att måla upp bilder för dig själv innan ni träffas Glad

Den jag träffade online har jag redan träffat och vi är ett par nu Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bigcitylaif:
träffade mitt ex via datorn, vi var tillsammans i lite mer än 2 år innan hon sprang iväg med bästpolarn!

Öööööh ojj Censur


   
SvaraCitera

abborren97:

Den jag träffade online har jag redan träffat och vi är ett par nu Rullar ögonen

Grattis! Mycket glad


   
SvaraCitera