Aviseringar
Rensa alla

Har ni varit rädd för att ta kontakt med folk över nätet?


Nej, har inte direkt träffat så många via nätet. Var kan man göra det och hur gör man?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VirginSteele: Att man tänker så beror nog helt enkelt på människosynen vi har idag

Tror det snarare handlar om att de uttryckligen frågade om jag ville ha sex med dom...


   
SvaraCitera

rotorblad:
Älskar att s3on nyss blev kallad typisk tonåring. : D

Tror (OchHoppasPå) att VirginSteele menade när S3ON var i tonåren Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSaft:
Tror (OchHoppasPå) att VirginSteele menade när S3ON var i tonåren Söt

Hade faktiskt alltid trott att det varit så, på något sätt. Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Tror det snarare handlar om att de uttryckligen frågade om jag ville ha sex med dom...

Sjukt, det är tragiskt att det finns så många som vill förstöra och få dagens ungdomar att känna sig otrygga..


   
SvaraCitera

Jag brukar inte ta kontakt med folk på nätet, det är mera andra som tar kontakt med mig. Om de frågar efter bilder på mig, blir jag oftast lite rädd och slutar att skriva till den personen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VirginSteele:

Hade faktiskt alltid trott att det varit så, på något sätt. Förvånad

e ganska ungdomlig o så lr vad sägerrr duu, gulle 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

e ganska ungdomlig o så lr vad sägerrr duu, gulle 

Men seriöst sluta det var inte alls på det sättet jag menande.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VirginSteele:

Men seriöst sluta det var inte alls på det sättet jag menande.. 

vad menade du då? du tycker väl jag är en sån där "typisk tonåring" men är väldigt mogen faktiskt för min ålder 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

vad menade du då? du tycker väl jag är en sån där "typisk tonåring" men är väldigt mogen faktiskt för min ålder 

Det blev ett missförstånd, jag trodde faktiskt från början att du var betydligt äldre. Jag skojade alltså bara till det då jag alla gånger trodde att du var över 20 innan jag ens gjorde den här tråden. Så det var på det sättet jag menade och inte något annat som om att du skulle vara naiv av dig för så är det ju inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom jag är man så är det jag som står för livsfaran så det är ganska lätt för mig att känna mig trygg i mitt eget agerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VirginSteele:

Det blev ett missförstånd, jag trodde faktiskt från början att du var betydligt äldre. Jag skojade alltså bara till det då jag alla gånger trodde att du var över 20 innan jag ens gjorde den här tråden. Så det var på det sättet jag menade och inte något annat som om att du skulle vara naiv av dig för så är det ju inte.

nice 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VirginSteele:

Sjukt, det är tragiskt att det finns så många som vill förstöra och få dagens ungdomar att känna sig otrygga..

Jo precis visst är det hemskt. Fast själv känner jag mig inte särskilt otrygg. Bara å blocka dom.


   
SvaraCitera