Aviseringar
Rensa alla

HAR NI VINE?


penja
Ämnesstartare

jag har vine. mina kompisar har inte vine 🙁 har ni vine? måste följa folk. vad heter ni?


   
Citera

nej eller jo


   
SvaraCitera

snapchat e bättre


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

amsi:
nej eller jo

vad betyder det?


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

amsi:
snapchat e bättre

nej men det är ju inte samma sak väl?vine är som instagram fast små videoklipp


   
SvaraCitera

penja:

vad betyder det?

har men har aldrig använt

penja:

nej men det är ju inte samma sak väl?vine är som instagram fast små videoklipp

SNAPCHAT ÄR BÄST


   
SvaraCitera

Vad är det?


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

My dreams are her:
Vad är det

penja:

nej men det är ju inte samma sak väl?vine är som instagram fast små videoklipp


   
SvaraCitera

Trodde du menade vin först.


   
SvaraCitera

Instagram och dylikt är ett problem i dagens samhälle. För det första är inte bilderna så snygga och sen blir tjejerna så retuscherade att de plötsligt blir skitfula i verklighetenTumme ned


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

amsi:

har men har aldrig använt

SNAPCHAT ÄR BÄST

börja använd. har aldrig provat snapchat. vad gör man där? chattar man inte? oc så försvinner historiken allt efter som?


   
SvaraCitera

Känner mig som farbror Sven-Ivar som barnbarnen måste visa hur man smsar ibland.


   
SvaraCitera

penja:

Har ej.


   
SvaraCitera

penja:
jag har vine. mina kompisar har inte vine 🙁 har ni vine? måste följa folk. vad heter ni?

Roberto Eriksson    Vad heter du själv?Tumme upp


   
SvaraCitera

penja:

börja använd. har aldrig provat snapchat. vad gör man där? chattar man inte? oc så försvinner historiken allt efter som?

i snapchat skickar man biler till varann som man kan visa i några sekunder, även en filmsnutt kan man spela in och skicka. Man väljer själv hur länge bilden ska visas. Motagaren kan ej spara bilden vilket leder till att man kan skicka i princip hur fula bilder på sig utan att oroa sig att mottagaren kan sparaSkadeglädje jag heter robertoeriksson på snapchat Cool


   
SvaraCitera