Aviseringar
Rensa alla

Hår på bröstet


Ämnesstartare

Till min bittra förtvivlan har jag märkt av en ny mycket oroväckande trend som fått fäste bland landets flickor och kvinnor senaste åren. Männen har redan varit infekterade av denna sjukdom på sinnet sen lång tid tillbaka.

Denna tendens bland landets damer är önskan om att karlars överkroppar ska vara fria från hår. Jag kan köpa viljan att ha släta ryggar men att vilja att en man ska se ut som en 11-åring på bröstet och magen det är att gå över gränsen med råge.

Jag minns när grabbar längtade efter en hårbeklädd bringa. Det är faktiskt snyggt med hår på bröstet. Som tur är det några kvar av det kvinnliga könet som fortfarande trånar efter en tjusig överkropp med hår.

Vad anser ni om denna bekymmersamma utveckling och vad kan vi göra åt den? Vad kan vi göra för att inte slitas ner i samma stinkande skit, med grooming och allt vad det heter, som fruntimmerna redan fallit offer för?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag är ett fruntimmer och tycker om kala bröstkorgar så jag antar att jag inte har något att säga till i denna tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag är ett fruntimmer och tycker om kala bröstkorgar så jag antar att jag inte har något att säga till i denna tråd.

Trots att du konstaterar det så skriver du i tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr Hands:

Trots att du konstaterar det så skriver du i tråden.

Som alltid 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr Hands:

Vad anser ni om denna bekymmersamma utveckling

hmm.. asså jag rakade av allt på överkroppen en gång o det såg för bajsigt ut :p mitt ex ville inte heller att jag skulle raka mig där, frågade henne det flera ggr :p

finns ju lixom tjejer som har lite hår på brösten så de ska inte klaga på oss som har det 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillade släta bröst, sen blev jag äldre[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de är bara snyggt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det enda som är fult är hår på ryggen (och mustasch)

firstlove:

finns ju lixom tjejer som har lite hår på brösten

gör det? men det är ju fult i såna fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smurfelina:

gör det? men det är ju fult i såna fall

japp 😛 lr iaf vad jag sett ^^ iof bara på en enda då men ändå ^^


   
SvaraCitera
smisk

Bryr mig inte, jag accepterar folk för hur de ser ut, hur de än skulle kunna se ut.


   
SvaraCitera

Hår på magen är snyggt, på bröstet med bara det inte är allt för mycket.
Det är jävligt manligt om inte annat!


   
SvaraCitera

Varför skulle man inte kunna ta bort det med tanke på att tjejer tar bort hår? [shake]

Ska jag vara ärlig kan jag tycka hår är ganska äckligt, jag känner mig nog fräschare utan mycket hår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandkorn:

Varför skulle man inte kunna ta bort det med tanke på att tjejer tar bort hår?

Klart man kan ta bort det om man vill men det är inte poängen. Poängen är att vi från unga dagar formas i vad som är snyggt och vad som är fult. Inget som säger att vi nödvändigtvis måste tycka att tjejers hår är fult eller äckligt. Vi fostras bara så. Det vore så mycket enklare om vi fostrats att tycka att hår var snyggt. Och nu håller vi män på att dras ner i skiten också och det är synd.

Tänk på killars och tjejers kön. Det är ju mycket fräschare med hår där egentligen. Men folk fostras till att tycka att det är ofräscht. Det hjälper ju snarare till att hålla det fräscht.


   
SvaraCitera

Mr Hands:

Klart man kan ta bort det om man vill men det är inte poängen. Poängen är att vi från unga dagar formas i vad som är snyggt och vad som är fult.

Jo jag vet.. Men eftersom tjejer tar bort rätt mycket så ser jag inga konstigheter att killar också kan göra det och det tycker inte jag är mer synd.

Man kanske ska försöka ändra inställning och tycka att hår är snyggt [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min onda sida tänker rätt åt "er" [rolleyes]


   
SvaraCitera