Aviseringar
Rensa alla

har panik!


Ämnesstartare

Hej! Jag går i ettan på gymnasiet och jag kommer gå på en helt ny skola efter detta lovet. Jag känner INGEN där och jag har panik! Har inte kunnat sova det senaste för tänker bara på detta. Alla kommer ju känna varandra!

Några tips inför första dagen!?


   
Citera

Va dig själv å ta det lugnt


   
SvaraCitera

Ta det lugnt. Prata med folk och var cool så löser sig allt. Tumme upp


   
SvaraCitera
myten

Bytte också skola och klass i ettan. Första dan var väl lite stel men sen var det lugnt Mycket glad


   
SvaraCitera

Bytte faktiskt skola när jag gick i ettan i gymnasiet , va bara social och snäll ,försök o prata med alla . Så du kommer in i 'gruppen ' i klassen , annars ser dig dig som ett mobb offer och ingen kommer hänga med dig .


   
SvaraCitera

lurifax69: annars ser dig dig som ett mobb offer och ingen kommer hänga med dig .

sluta 


   
SvaraCitera

S3ON:

sluta 

Va ? 


   
SvaraCitera

lurifax69:

Va ? 

sluta tönta dig


   
SvaraCitera

S3ON:

sluta tönta dig

Lägg ner .


   
SvaraCitera

Jag ska också byta klass och linje nu efter hösten, dock inte skola. Fast jag är lite i samma sits som du känner verkligen ingen (går på en stor gymnasieskola).
Mitt strategi är att vara mig själv till 100 % och om vissa inte tycker om mig är det deras problem och att inte ha för höga förväntningar 🙂 


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

emmak898765:
Hej! Jag går i ettan på gymnasiet och jag kommer gå på en helt ny skola efter detta lovet. Jag känner INGEN där och jag har panik! Har inte kunnat sova det senaste för tänker bara på detta. Alla kommer ju känna varandra!

Några tips inför första dagen!?

Tänk på att ingen kommer komma ihåg nästan något av första dagen om ett bar veckor, desto mindre så efter en termin. 


   
SvaraCitera

lurifax69: annars ser dig dig som ett mobb offer och ingen kommer hänga med dig .

detta var lite extremt.


   
SvaraCitera

019linnea:

detta var lite extremt.

Välkommen till verkligheten. 


   
SvaraCitera

lurifax69:

Välkommen till verkligheten. 

* din verklighet


   
SvaraCitera

019linnea:

* din verklighet

De du inte vet


   
SvaraCitera