Aviseringar
Rensa alla

har passerat den (näst sista) utposten för musikbögande


Ämnesstartare

noterade att någon nyligen lagt till en spotifylista jag gjort, har ingen aning om i princip något alls om denna person eller huruvida jag känner den eller har några gemensamma bekanta. det verkar inte som det, men jag har inte orkat gräva i det. till saken hör att bara själva tilläggandet antyder att hon har bra musiksmak, och hennes profilbildssak antyder att hon är söt. så, jag bestämde mig för att agera på detta, och sammanställde ett rätt awesome blandband i playlistform till henne, och skickade detta tillsammans med ett meddelande om att hon är söt och att jag gjorde det åt henne. typ. en kopia av playlisten kan återfinnas här. en kopia, för att skydda namnen på de oskyldiga.

jag har några frågor, som jag tänker presentera i numrerad punktform.

1: är detta ett creepy beteende, eller är det ascharmigt (jag vet redan att det är ascharmigt, frågar bara för bekräftelsen).

2: är detta ett bra sätt att utröna hennes värdighet som hopparningsobjekt?

3: vad sägs om min playlist? jag tycker att den blev asbra.

4: hade du fallit för denna invit?

5: hade ni fallit för den om ni hade gillat playlisten mer?

diskutera/svara.


   
Citera
Ämnesstartare

hon vill föda dina barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan tillägga att den allra sista utposten är att ragga på last.fm, dit har jag inte riktigt kommit än. även om jag tänkt tanken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:
hon vill föda dina barn.

visst bör man vilja det efter att ha fått en så awesome playlist sammanställd till sin ära?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

visst bör man vilja det efter att ha fått en så awesome playlist sammanställd till sin ära?

absolut. det här är a match made in heaven. skicka en bild på din kuk nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

creepy


   
SvaraCitera
Exner

Timmmmmmmmmm: skicka en bild på din kuk nu.


   
SvaraCitera

Folk gillar väl rent allmänt när andra människor bryr sig om dem.

Som svar på fråga 2: Nä

Som svar på fråga 3: Inte min musiksmak, fast rätt bra låtar ändå.

Som svar på fråga 4: Ja

5

5: ja

5

s

Så för att sammanfatta: Fett med creepy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om någon hade gjort så mot mig hade jag tänkt att det var en sjuk och desperat individ vars syfte var att hitta någon att knulla i tre sekunder 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:
om någon hade gjort så mot mig hade jag tänkt att det var en sjuk och desperat individ vars syfte var att hitta någon att knulla i tre sekunder 

ofta att någon orkar lägga ner en timme på att slänga ihop ett blandband för att ligga i tre sekunder. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ofta att någon orkar lägga ner en timme på att slänga ihop ett blandband för att ligga i tre sekunder. 

lol känns mycket creepy och desperat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

lol känns mycket creepy och desperat

fast du vet ju att jag inte är desperat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

fast du vet ju att jag inte är desperat.

du frågade och jag svarade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

du frågade och jag svarade

ja, i och för sig.
återkommer med resultat om hon svarar. det är inte direkt den märkligaste raggningsmetoden som funkat för mig, så jag har vissa förhoppningar.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Jag vill vara hon och föda dina barn Gråter (vill känslomässiga Bell säga)

Men.. ja, fint gjort av dig! Gulligt osv, skulle bli glad. Väntar med spänning på fortsättning av denna förträffligt ovanliga dejtingsituationen Party 


   
SvaraCitera