Aviseringar
Rensa alla

har pojkvän men tänder på min bästa tjejkompis


gulan
Ämnesstartare

Har haft ett fast förhållande med min pojkvän i över ett år men nu när min bästa vän (tjej) sover över idag så har jag tänt på henne hela kvällen, vi bastade och duschade tillsammans och hon har också pojkvän men just nu vill jag bara ge henne oralsex och kyssa henne, vad betyder det här? (vi har inte gjort något mer än hånglat på fyllan)


   
Citera

Att du gillar både tjejer och killar.


   
SvaraCitera
mynona

att du är bisexuell. om du vill använda sexuella kategorier. 


   
SvaraCitera

Du kan vara bisexuell. Men att göra något med henne är exakt lika mycket otrohet som att göra något med någon annan kille. Även om det beror på att du är nyfiken på hur det skulle vara eller liknande. Var inte otrogen!


   
SvaraCitera

Att vill experimentera lite ba. Men du är ju i ett vad som verkar vara ett monogamt förhållande så då borde du ej göra det innan du gjort  slut med din pojkvän.


   
SvaraCitera

fråga din kille om han vill ha fyrkant/orgy eller a du fattar

om han säger ja så: bra

när du umgås me din kompis så kan du ba ungefär "omg peter tjatar om att ha gruppsex med ett annat par men vet inte vart man ska leta typ brukar din kille också säga det eller?? ^_^"

ja vsg


   
SvaraCitera

isola: då borde du ej göra det innan du gjort  slut med din pojkvän.

Eller diskuterat saken.


   
SvaraCitera
reben

buhu blir så lessen av att läsa sånt här


   
SvaraCitera

har också tänder

är najs


   
SvaraCitera
mynona

s1cce: när du umgås me din kompis så kan du ba ungefär "omg peter tjatar om att ha gruppsex med ett annat par men vet inte vart man ska leta typ brukar din kille också säga det eller?? ^_^"

Så sneaky. RodnarDet hade jag aldrig kunnat komma påRodnar


   
SvaraCitera

mynona:

Så sneaky. RodnarDet hade jag aldrig kunnat komma påRodnar

😀 Blink


   
SvaraCitera
mynona

s1cce:

😀 Blink

Blink


   
SvaraCitera

reben:
buhu blir så lessen av att läsa sånt här

lqfqrye


   
SvaraCitera
reben

isola:

lqfqrye

???? att alla inte e supermonogama i huvet


   
SvaraCitera