Aviseringar
Rensa alla

har pojkvän - och känslor för min killkopmis


mynona

FNÖ:

om man känner för att skada någon är det inte alltid rättGalen

mvh en fnö som vägrar vika sig för normen

Annat sammanhäng de här handlar tjärlek

Tickstart:

När jag är inblandad Rodnar ingen lämnar mig.ostraffat.
INGGGGGGEEEEEENNNNNN Arg

Men nog är Starttick värd mer än att någon stannar pga väljörenhet..? RodnarRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

svar: ja.  jag vill inte att någon ska stanna kvar hos mig bara för att det känns tryggt och inte är i förhållandet till 100%.  det är både oärligt och oschysst.  nej usch.

säkert Blink i teorin visst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Annat sammanhäng de här handlar tjärlek

om man känner för att såra någon bara för att man känner att det är rätt då daTardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Men nog är Starttick värd mer än att någon stannar pga väljörenhet..? RodnarRodnar

ArgArgGråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart: säkert  i teorin visst

så du skulle kunna fortsätta vara tillsammans med någon du tappat känslorna för?


   
SvaraCitera

FNÖ:

YEAHH anti-knark brothers we are!!!!

HELL YA, vi kommer vara det tills vi går i graven!!! Död åt knark och pundare...
(Men nu ska vi inte diskutera det här kompis) Tjejen vill ha vårat stöd!!


   
SvaraCitera
mynona

FNÖ:

om man känner för att såra någon bara för att man känner att det är rätt då daTardig

en annan sak. det här handlar bara kärlek och då ligger värdet i ömsesidighetenTardig

Tickstart:

ArgArgGråter

väljörenhet ellerinteTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

HELL YA, vi kommer vara det tills vi går i graven!!! Död åt knark och pundare...
(Men nu ska vi inte diskutera det här kompis) Tjejen vill ha vårat stöd!!

ja precis hehe ehhhhhhhh GIFT DIG MED HONOM 


   
SvaraCitera

FNÖ: ja precis hehe ehhhhhhhh GIFT DIG MED HONOM

Men gifta sig med vem? Hon måste veta vem först liksom. hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

så du skulle kunna fortsätta vara tillsammans med någon du tappat känslorna för?

Nej men.. Hon tvekar, mm hade hon tappat känslorna så hade hon väl inte tvekat!? (mynona, läs där nere nu igen, pendu, ignorera detta)Så typ, så fort den personen du är med tvekar det minsta lilla på er kärlek eller we, så är det över? Ba direkt, BAM! Inget man kan arbeta på eller så, kärleken bara magiskt är perfekt eller skit Rodnar Är inte säker själv, rätta mig om jag har fel 🙁

mynona:

en annan sak. det här handlar bara kärlek och då ligger värdet i ömsesidighetenTardig
väljörenhet ellerinteTumme upp

läs där uppe vad jag skrev till pendu först, följ instruktionerna, NU
klar? som uppföljning -> that goes for you too! (haha det gick inte så bra att prata med två personer samtidigt i text Ledsen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Men gifta sig med vem? Hon måste veta vem först liksom. hehe

killkompisen verkar bättre sååååååå jag tycker att hon ska satsa på han men de kan bli knepigt eftersom han bor en bit bortSkeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

det stämmer inte.

i 9 av 10 fall jo. Man får inte känslor för nån annan om man älskar nån


   
SvaraCitera

FNÖ: killkompisen verkar bättre sååååååå jag tycker att hon ska satsa på han men de kan bli knepigt eftersom han bor en bit bortSkeptisk

Håller med dig där, satsa på killkompisen och berätta vad du känner för honom. Vem vet han kanske känner samma sak för dig tjejen!?
Ösch, spelar väl ingen roll? Eller jo. Men som tur var så går det att flytta...!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart: Så typ, så fort den personen du är med tvekar det minsta lilla på er kärlek eller we, så är det över? Ba direkt, BAM! Inget man kan arbeta på eller så, kärleken bara magiskt är perfekt eller skit  Är inte säker själv, rätta mig om jag har fel 🙁

mja beror på hur länge man tvekat, det klart man inte ska ge upp så fort man har en svacka. men har man känslor för någon annan så tycker jag det säger ganska mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

mja beror på hur länge man tvekat, det klart man inte ska ge upp så fort man har en svacka. men har man känslor för någon annan så tycker jag det säger ganska mycket.

aa det är väl så..


   
SvaraCitera