Aviseringar
Rensa alla

Har så tråkigt att jag överväger att besöka 4chan.


Ämnesstartare

HJÄLP MIG!!! [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seså, besök nintendo8.com istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djinn:

seså, besök nintendo8.com istället.

är ingen nintendo 8-bitar-typ. föredrar amiga eller snes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ishtar:

är ingen nintendo 8-bitar-typ. föredrar amiga eller snes.

ok, då får du tyvärr leka emulator isf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hitta en wikipedia-stubb och skriv en lång artikel om saken istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Googlade på 4chan, det verkade tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djinn:

ok, då får du tyvärr leka emulator isf.

mm, men det var faktiskt ett bra tips... funderar på att köra igång SNES-emulatorn och börja lira nåt RPG-spel eller kanske metal warriors eller nåt sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ishtar:

mm, men det var faktiskt ett bra tips... funderar på att köra igång SNES-emulatorn och börja lira nåt RPG-spel eller kanske metal warriors eller nåt sånt.

är sugen på att börja med lufia 1&2 någon gång fast orkar aldrig riktigt trots att jag hört att de ska vara grymma[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djinn:

är sugen på att börja med lufia 1&2 någon gång fast orkar aldrig riktigt trots att jag hört att de ska vara grymma[sad]

Inte hört talas om faktiskt. Fåglar har viskat i mitt öra att Seiken Densetsu 3 är bra, du kanske borde kolla in det? åhh, nu måste jag nog prova det, för att se om det är nåt för mig. Earthbound är kung annars [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ishtar:

Fåglar har viskat i mitt öra att Seiken Densetsu 3 är bra, du kanske borde kolla in det?

mjo, fast måste köra seiken densetsu 2 (SoM) innan känner jag.

ska nog först av allt klara Demon Souls även om jag blir dödad och förlorar mina demon souls hela tiden:-c


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läs en bok. rita en ödlekråka.


   
SvaraCitera

Ishtar:

4chan

Eftersom du verkar vara spelintresserad så kan du ju gå till /v/. /b/ är inget att ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Eftersom du verkar vara spelintresserad så kan du ju gå till /v/. /b/ är inget att ha.

Är inte så spelintresserad, har inte ett skit att göra och tar emot alla förslag jag kan få.


   
SvaraCitera