Aviseringar
Rensa alla

har skaffat uniform! [bilder]


Ämnesstartare

jag och mediakatt har skaffat oss en uniform från röda arméns ingenjörstrupper, eller ja, komplett förutom lämpliga byxor. klantigt, men det kan åtgärdas vid ett senare tillfälle. vi tänker oss att uniform kommer bli sommarens innegrej, och detta år inte bara på arvikafestivalen, utan i hela sverige, hela tiden. så, ta till er av denna trend och köp er en uniform ni också!

Image

Image

stureplan nästa! [party]


   
Citera
Ämnesstartare

Lätt läskigaste duon, nånsin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, rätt coola faktiskt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en jacka (i brist på bättre ord, sådan du är klädd i) från sovjetiska ingenjörstrupperna [cool], fast är för bredaxlad för att få på mig den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera

varför ser hon dryg ut i ansiktet!!!!!

och NEJ gillar mest nakna kroppar.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Haha, rätt coola faktiskt [smile]

OF 5:

sweet

mhm! [party]

Budolicious:

Lätt läskigaste duon, nånsin.

fatta så lätt det kommer bli att rekrytera till vår politiska rörelse när vi kommer så långt, det är bara att visa upp sig i uniform och sen vänta på att folk ska falla ner på knä och erbjuda sin trohet! [party]

Ad_Hoc:

Har en jacka (i brist på bättre ord, sådan du är klädd i) från sovjetiska ingenjörstrupperna [cool], fast är för bredaxlad för att få på mig den

är den av samma modell? denna är köpt på röda stjärnan, riktigt billigt faktiskt. tror att de har rätt mycket större storlekar också. den där var i minsta storleken vi hittade, ungefär, och är lite stor åt fröken mediakatt. passar helt okej på mig.

BLODÅDRA:

varför ser hon dryg ut i ansiktet!!!!!

det var ytterst medvetet. hon ser mest liten och söt ut i vanliga fall, men liten och söt funkar inte riktigt i sovjetisk uniform. möjligen i naziuniform.

BLODÅDRA:

och NEJ gillar mest nakna kroppar.

kan posta bild på mig iklädd pilotka som födelsedagspresent åt dig nästa gång du fyller år, men bara om du är snäll [no-no]


   
SvaraCitera

mörknäs:

det var ytterst medvetet. hon ser mest liten och söt ut i vanliga fall, men liten och söt funkar inte riktigt i sovjetisk uniform. möjligen i naziuniform.

DU!!!! jag ser ju att tjejen inte kan se liten och söt ut :s har sett bilde rpå henne innan. SKITLÄBBIG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

mhm!

röda stjärnan is the shit[smile]


   
SvaraCitera

mörknäs:

kan posta bild på mig iklädd pilotka som födelsedagspresent åt dig nästa gång du fyller år, men bara om du är snäll

NEJ vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejen är verkligen snygg. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

NEJ vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte

du vet inte vad du missar [no-no]

Kittieh:

Tjejen är verkligen snygg. [cute]

mhm, fröken mediakatt! [party]

Nintendo:

Åh [blush]

inga såna tankar [no-no]


   
SvaraCitera