Aviseringar
Rensa alla

Har största rumpan! Hjälp tack!


Ämnesstartare

jag bor inte med henne


   
SvaraCitera

Lollet:

jag bor inte med henne

hmm din pappa då? jag tycker din beskrivning låter rätt oproptionerlig... Iaf den bild jag får upp i huvudet [crazy] svårt o säga eftersom man inte sett dig. Men kanske rätt träning.. Det kan ju också vara arvsanlag, har du tänkt på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nää tror inte de för att jag en gång i tiden när jag var ung har jag varit riktigt small och då hade jag platt rumpa


   
SvaraCitera

Lollet:

en gång i tiden när jag var ung har jag varit riktigt small och då hade jag platt rumpa

Om du är 16 så är du ju fortfarande ung. [confused]
Kroppen utvecklas och växer i puberteten, ingen kommer undan från det.
Och du behöver verkligen inte opereras, såvida du inte är brutalt överviktig, men det verkar du ju inte vara. Bara kombinera rätt mat med motion så ska du se att det blir skillnad.

[party]


   
SvaraCitera

The Weapons Dude:

Chips och dator.

[cool]


   
SvaraCitera

tycker inte du ska lägga mkt energi på att göra den plattare.. Man är skapt så att vissa är lite bredare och så.
Tycker du ska se posetivt i detta att många killar tycker om när de finns mer att ta på och hålla om. Så tycker bara du ska vara stolt 😀


   
SvaraCitera

Anybodycanlove:

Tycker du ska se posetivt i detta att många killar tycker om när de finns mer att ta på och hålla om. Så tycker bara du ska vara stolt 😀

eeeh va? det är ju en kille ifråga som har problemet?
och sen kan jag ju säga att det är många killar som kollar på arslet som INTE gillar bredarslade tjejer, så tyvärr. [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera