Aviseringar
Rensa alla

Har storleken betydelse?


elegi:

föredrar Fråga Olle

Jag med egentligen med jag ville se det andra med för att bli ännu mera upplyst [bigsmile]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Men sluta ta extremfall, era muppar

Klart som fan det spelar roll, inte nödvändigtvis så att större alltid är bättre men på samma sätt som att kukar är olika är ju fittor det med. Alla har ju preferenser.


   
SvaraCitera

Ja. Andra saker spelar dock _oerhört_ mycket större roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Andra saker spelar dock _oerhört_ mycket större roll.

[y]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Klart som fan det spelar roll, inte nödvändigtvis så att större alltid är bättre men på samma sätt som att kukar är olika är ju fittor det med. Alla har ju preferenser.

Men om man inte har röven i ansiktet så förstår man vad hon menar.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Men om man inte har röven i ansiktet så förstår man vad hon menar.

Även om man drar det åt det hållet är jag övertygad om att det är en fördel att inte ligga för långt ut åt någon av kanterna.

Att säga att storleken inte spelar roll känns som något man bara säger för att folk inte ska ta illa upp, men hur man än vrider och vänder på det så kommer ju vilket jävla tard som helst fram till att en kuk på 8 cm och en kuk på 20 inte är likadana. Även om det säkerligen finns mycket viktigare aspekter i hur bra man knullar så kan man ju inte blunda för att det spelar roll, frågan är ju hur stor roll det spelar.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

men hur man än vrider och vänder på det så kommer ju vilket jävla tard som helst fram till att en kuk på 8 cm och en kuk på 20 inte är likadana.

Ja precis, så varför skulle det vara relevant att besvara ts utifrån det?


   
SvaraCitera

Tjockheten borde väl spela mer roll för de flesta isåfall. Ofta tjejer typ kan märka typ 3cm längdskillnad på s.k "vanliga kukar"?[crazy]


   
SvaraCitera

Isotop:

Ja precis, så varför skulle det vara relevant att besvara ts utifrån det?

TS är ju fruktansvärt luddig, men det jag tolkar det som är ifall det är en faktor som påverkar hur bra men är i sängen, vilket jag inte ser som särskilt långsökt.

Visst kan man säga att det inte spelar någon roll men hur man än vrider och vänder på det så gör det det, jag är övertygad att om du frågar dina tjejkompisar om de någon gång stött på en kuk de inte varit nöjd med så kommer de säga ja.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

TS är ju fruktansvärt luddig, men det jag tolkar det som är ifall det är en faktor som påverkar hur bra men är i sängen, vilket jag inte ser som särskilt långsökt.

Visst kan man säga att det inte spelar någon roll men hur man än vrider och vänder på det så gör det det, jag är övertygad att om du frågar dina tjejkompisar om de någon gång stött på en kuk de inte varit nöjd med så kommer de säga ja.

Ja rätt luddigt är det, men ser heller ingen anledning att tolka det som "Alla kukar är lika bra" eller "Alla kukar är inte lika bra" Som du skrev kan vilken tard som helst svara på det.

Skulle vara intressant att få fram hur många % som ligger på en viss längd och inte bara medelvärde btw.


   
SvaraCitera

elegi:

Ja. (Tjej) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Isotop:

men ser heller ingen anledning att tolka det som "Alla kukar är lika bra" eller "Alla kukar är inte lika bra"

Är inte direkt det jag gör, jag säger bara att det är en faktor, och jag skulle tippa på att det ändå är en betydande faktor, inte så att det är väldigt många som faller utanför preferensen men jag skulle ju absolut säga att den skaran människor finns.


   
SvaraCitera

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


   
SvaraCitera

skoja


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Är inte direkt det jag gör, jag säger bara att det är en faktor, och jag skulle tippa på att det ändå är en betydande faktor, inte så att det är väldigt många som faller utanför preferensen men jag skulle ju absolut säga att den skaran människor finns.

Okej, du har rätt. [blush]


   
SvaraCitera