Aviseringar
Rensa alla

Har svårt att avgöra om hon gillar mig eller inte!


Ämnesstartare

Hej!

Jag är 18 och gillar en tjej på 16 bast jätte mycket. Jag och mina kompissar har känt hennes tjejgäng i ca 1 månad, och varit ute ett par gånger. Men det är en tjej jag fastnat speciellt för. Men jag har absolut ingen aning hur hon känner för mig, om hon bara vill vara kompisar eller verkligen gillar mig.
Första kvällen jag och en kompis gled bil med henne och hennes kompis, Frågade jag efter hennes nummer och fick det direkt. Hon testade även å köra min bil, och rörde vid mig några gånger, vid "high five" och när hon puffade på mig. Hon skrattar hela tiden och tycker jag är rolig. Men ibland när vi var bland många personer så var hon inte lika på mig, men när vi hoppar in i bilen så blir det helt annat, hon pratar ganska mycket å skämtar.
Var för ett tag sen å pratade med några andra tjejer å då verkade hon lite konstig, hon sa inte så mycket till först, och jag tror hon blev lite svartsjuk. Ibland så är hon mycket med kompisen min, och skojar med han, mer än vad hon skojar med mig.

Idag när jag ringde till henne höll dom på att spela volleyboll så hon hade inte tid att prata, men skickade efteråt och frågade vad jag ville. Men det är alltid jag som börjar skriva första smset och sista, och likadant är det på facebook. Nu är det så attt det är ganska långt avstånd mellan oss, så man ses inte så ofta.
Jag tycker hon ger tydliga signaler när hon skrattar, tycker jag är rolig, fixar till håret och rör vid mig ibland. Men jag tror inte hon är en sån som försöker spela svårflörtad. Ibland får jag känslan att hon gillar mig och ibland tvärtom.

Hon är ganska populär och riktigt snygg, och jag fick faktist en kram när jag skulle åka hem sist.
Men ni som är lite mer erfarna inom området kan väl säga vad ni tror!!


   
Citera

Så hon rörde dig när ni gjorde "high five"... det var mig det märkligaste jag hört på länge... är du säker på att detta moment inte innehåller fysisk kontakt i vanliga fall då?

Väldigt svårt för oss att avgöra, men nej, tror inte att hon är intresserad av dig.

Att du fick en kram behöver inte betyda ett dugg. Får kramar av alla mina tjejkompisar, betyder det att de är kåta på mig? Förmodligen inte... eller ja, kanske.


   
SvaraCitera

Tjejers logik varierar. Tänk såhär, om du berättar vad du känner så har du en chans på både ja och nej. Om nej så finns det många fiskar i sjön, men kom ihåg! Om msn aldrig fiskar får man aldrig fisk. Tolka det som du vill 🙂


   
SvaraCitera