Aviseringar
Rensa alla

har tråkigt...


Ämnesstartare

hej hej.. jag är gravid i vecka 15. är det någon som är runt samma vecka som vill prata? jag känner inga här och vet inte vad man kan hitta på här heller... skulle bli glad om någon hörde av sig! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kontaktannons [rolleyes]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En liten bebis, vad gulligt [smile]


   
SvaraCitera

du får inte alka! [cheers]


   
SvaraCitera

Du har tre veckor kvar, efter det blir det jobbigare.
Du är 18, slösa inte bort ditt liv på barn nu. Du kommer att ångra dig förr eller senare (även om det så tar 10 år innan du förstår ditt misstag).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k1337oris:

även om det så tar 10 år innan du förstår ditt misstag).

tro mig,hon inser sitt misstag när ungjäveln skriker hela natten och håller henne uppe flera dygn,vilken lär ta,max ett par dar[rolleyes]eller så ångrar hon sig när ungen gör så hennes fitta spricker och ekar som i grand canyon[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ponnyplutten:

hej hej.. jag är gravid i vecka 15

men gud va gulligt grattiiis[bigcheers][bigcheers]

k1337oris:

Du kommer att ångra dig förr eller senare

tror jag inte att hon gör faktist. barn är helt jävla underbara och dom gör din dag full med lycka och skratt. kanske kan va jobbigt ibland men för det mesta så är det bara underbart att ha ett barn. Min syster vart mycket lyckligare när hon fick sin lilla son än vad hon var förut![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA vilka kommentarer endel kommer med. Alkoholen är inga problem överhuvudtaget för min del, dricker gör jag inte ändå..

Ett barn är ingenting man ångrar, speciellt inte om man bestämt sig för att behålla det..

Om nu min "fitta" skulle spricka så jävla mycket tror jag att det läker, precis som alla andra sår. Plus att du inte behöver se den ändå så du behöver inte bekymra dig så mycket om det!

Och till sist, barn ska skrika. Lite i alla fall.. Annars måste det ju vara nåt som är fel?!

Jag tycker att alla som har så lustiga fördomar kan hålla dom för sig själva, för det ända dom är är skrattretande HAHAHA..

Men jag måste faktiskt säga tack till er andra (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ponnyplutten:

HAHA vilka kommentarer endel kommer med.

En sak som jag har lärt mig genom åren är att sarkasm och mobbning är standard på den här sidan.

Jag är inte gravid, men vi ska börja försöka bli nu! 🙂 Grattis till dig..


   
SvaraCitera

LillMonstret:

Kontaktannons [rolleyes]

Stämmer mycket bra.

Jag rekommenderar förövrigt http://www.familjeliv.se/ om du inte vill ha kommentarer om hur korkad du är (det är i princip vad man får här på UM tyvärr)

Tråd låst


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera