Forumet - har tråkigt

har tråkigt

417 0 39
mm det har jag

var med om något helt crazy idag när jag cyklade till stan och så skulle jag cykla tillbaka!! aaa!! hade mammas cykel och vad händer jo kedjan lossnar. det är andra gången på mammas cykel som kedjan hoppar när jag har den och den hoppar aldrig för henne. skumt? aaa!! första gången hoppade den när jag hade asbråttom hem för jag skulle med tåget, smidigt va??? aaa! och sedan finns det en annan cykel som är blå och första gången så åkte jag till stan och sedan skulle jag hem och då fick jag inte upp låset. stod i en kvart och mecka sedan tog jag bussen. och sedan olja mamma låset så hon ba nu ska den fungera jättebra. så dåså cyklade jag lalala och klockan fyra på natten när jag ska hem så fick jag inte upp låset igen, fick lov att ringa pappa och säga att han skulle hämta mig. vad är det med mig och cyklar??? har jätte
otur med dem fattar inte varför. plus att min egna gröna cykel har punka!!

Image

Spana också in:

Lounge fact:

klockan fyra på natten när jag ska hem så fick jag inte upp låset igen, fick lov att ringa pappa och säga att han skulle hämta mig.

Hämtade din pappa dig kl 4 på morgonen??
Min pappa gjorde detta när jag var liten och typ längtade hem när jag sov hos någon kompis, men nu skulle han bara bli skitförbannad och slänga på luren. [sad]
isola:

Hämtade din pappa dig kl 4 på morgonen??
Min pappa gjorde detta när jag var liten och typ längtade hem när jag sov hos någon kompis, men nu skulle han bara bli skitförbannad och slänga på luren. [sad]

haha [crazy] men de vill väll inte att jag går hem ensam vid den tiden. kunde tagit taxi iofs. han fick hämta mig idag också när kedjan hoppade [sad] om jag inte hade något ont över mig ang cyklar skulle de inte behöva. men min pappa har så mycket fritid nu ändå så tror inte han do mind.