Aviseringar
Rensa alla

har tråkigt


Ämnesstartare

Alltså... det finns en sandlådetråd (som än så länge inte är en sandlådetråd... kanske ska göra den till en riktig sådan om jag nån dag får ork och lust)... Tycker att det borde finnas en nattflumstråd som är sticky också[cool]


   
SvaraCitera

he he


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAH!
Har rålitt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

När man har tråkigt ska man titta på Kjell.

ååå [bigsmile] har helt missat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

http://www.todaysbigthing.com/2009/11/04

HAHAHAHAHHAHA

Turre:

he he

sänk inte stämningen tack

antrax:

HAHAHAHAH!
Har rålitt.

ååå hur gör du


   
SvaraCitera

Lounge fact:

har helt missat

Titta på alla avsnitt i säsong 1!! [smile] Jag länkade iofs till det sista men ordningen spelar ingen större roll. Säsong 2 är däremot inte lika kul även om den har sina stunder den också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nån mer än jag som tror att detta är ursprunget till swedish mealtime?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Titta på alla avsnitt i säsong 1!! [smile] Jag länkade iofs till det sista men ordningen spelar ingen större roll. Säsong 2 är däremot inte lika kul även om den har sina stunder den också.

will do!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

http://www.todaysbigthing.com/2009/11/04

HAHAHAHaahaha denna är för mig lite legendarisk, för jag har hört så mycket om den, men alltid glömt av att försöka hitta klippet. Dom som gillade det *host*

Lounge fact:

HAHAHAHAHHAHA

*hosthost*
kanske också gillar:

Den är gammal. Ryktet säger att allt det där var sprit, men tror inte riktigt på det.

Har dessutom aldrig sett denna "långa" version där det i slutet börjar komma in folk...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Nån mer än jag som tror att detta är ursprunget till swedish mealtime?

tänkte fan på det när jag satt och kollade, sen såg jag din text över 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

HAHAHAHaahaha denna är för mig lite legendarisk, för jag har hört så mycket om den, men alltid glömt av att försöka hitta klippet.

hade glömt vad klippet hette, så ja klickade mig igenom min facebookprofil till way back i 2009 för att hitta den... var som att åka tillbaks i tiden, rätt häftigt, och sjukt att se hur töntig man var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

sen såg jag din text över

[bigsmile]
Sen gillar jag denna, inte så mycket rolig kanske, men ändå helt fantastisk...

Jag vill kunna göra vissa av sakerna med mitt huvud utan att få ont i nacke och/eller bli helt snurrig, som exempelvis vid 0:47. Skill.

Gillar även musiken. Har svårt att sitta still... känns som att jag har myror över hela kroppen... lite som känslan jag får av vissa låtar av Detektivbyrån[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

var som att åka tillbaks i tiden, rätt häftigt, och sjukt att se hur töntig man var.

Tycker såna tripper brukar vara roliga, att se hur man förändrats genom åren...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ååå hur gör du

Ska göra fin lista.

SÅHÄR HAR MAN RÅLITT!:
1. Gå upp klockan 6. Dansa runt och var överenergisk.
2. Sitt framför um heeeela dagen och kötta, jag snackar KÖTTA, inlägg. Tills hjärnan blir måsig.
3. ENGAGERA dig massor i andras probs och var typ trevlig[shake]. Det är rätt najs när man väl kommit igång. Och hjärnan blir garanterat wicked efteråt.
MASSA probs + massa engagemang... SKRIVER DU UPP?
3. Ät bara fett och socker under dan.'
4. Fjolla runt i någon chatt och fortsätt hänga på um under kvällen.
5. Sitt uppe på tok för länge i förhållande till hur tidigt du gick upp på morgonen.
6. Lyssna på samma spotifylista om och om igen. Gärna en med knäppa låtar som du fått av respons.
6. HA RÅLITT!
7. Spamma um ännu mer och var helt fel.
8. Ha rålitt igen!

VaRSEgoooo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haHA, skrev 3. och 6. två gånger.
Det är rålitt.

Fast ne.

Lite tråkigt.


   
SvaraCitera