Aviseringar
Rensa alla

Har UM:s forum gått överstyr?


Ämnesstartare

Ja, vad tycker ni?

Personligen tycker jag att det har varit mycket konstiga trådar, diskussioner, och inlägg på sistonde. Tänker inte gå in på detaljer. Också mycket barnsliga inlägg. Som någon annan sa: det är i nästan värre än flashback. I allafall ibland.

Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesstartare

dra då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte vad jag märkt, blivit mycket mer enkelriktat och tråkigare än förr snarare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro: dra då.

Oj, vad trevlig du är då. 

Jag ställer enbart en fråga därför att jag vill veta om andra känner likadant som jag.

Ditt inlägg är dock ett bra exempel som visar varför forumet ibland går överstyr. Det påminner mig även om hur många andra hoppar på alla som inte har samma åsikt som dom själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Ja, en aning.

Blev oordning när Xisco lämnade um.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har i princip alltid varit så här, mer eller mindre. Lite av charmen med um, då det ger lite av varje. Allvar som trams - och allt däremellan.  

Så ja; passar det inte så kan du dra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har aldrig sagt att ''det inte passar''. Jag ställer en fråga till medlemmar här. Du behöver inte agera som en tölp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Jag vet inte.1 st


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte, har bara varit medlem här i några veckor och jag är inte så aktiv heller. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska skärpa mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är kul Tumme upp


   
SvaraCitera
lax
 lax

jag vet inte direkt. har arbete och möten om dagarna och kan ej närvara tillräckligt mycket. men jag för gratulera dig till att ha en åsikt, det är alltid fint när människor får tycka. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det är väldigt otrevligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker bara att det överlag blivit ett otrevligare forum än det var förr. Mer personangrepp och mobbning. Men tramsigt har det alltid varit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl inte mer överstyr än vanligt, det är högvatten och lågvattenperioder för trams och personangrepp varje år. Även om det kan handla om olika frågor och olika aktörer varje gång så är det same old.


   
SvaraCitera