Aviseringar
Rensa alla

Hår under naveln


Ämnesstartare

Jag är en kille som har hår under naveln, eller så kallad "raggarsträng". Jag gillar verkligen inte den, så jag vill få bort den. Har testat att raka bort den, men det syns ändå att jag har haft en, syns liksom svarta små hårstrån. Hur tar jag bort den lättast så att det inte syns alls?


   
Citera
Ämnesetiketter
Exner

Karl Andersson:
Jag är en kille som har hår under naveln, eller så kallad "raggarsträng". Jag gillar verkligen inte den, så jag vill få bort den. Har testat att raka bort den, men det syns ändå att jag har haft en, syns liksom svarta små hårstrån. Hur tar jag bort den lättast så att det inte syns alls?

Vax 


   
SvaraCitera

Vaxa


   
SvaraCitera

om du blir lika hårig som jag så får du hår på bröstet också sen haha


   
SvaraCitera

varför skulle man vilja ta bort sin kroppsbehåring :s


   
SvaraCitera
penja

Har också raggarsträng 


   
SvaraCitera

vax, som sagt. 
undrar var kroppshår fyller en funktion. kan förstå runt anal och kön men annars känns det ju rätt onödigt. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
vax, som sagt. 
undrar var kroppshår fyller en funktion. kan förstå runt anal och kön men annars känns det ju rätt onödigt. 

vill man spendera onödig tid på att puttsa kroppen så är de väl fritt fram men ja tycker också de är löjligt, vi har varit apor och lite spår ska väl va kvar tycker ja


   
SvaraCitera

Ingen som bryr sig lol. Tjejerna gillar hår.


   
SvaraCitera

lurifax69:
Ingen som bryr sig lol. Tjejerna gillar hår.

de tror ja med faktiskt men så är det ju olika verderingar där också men många tjejer gillar skägg tex


   
SvaraCitera

handendärnissen:

de tror ja med faktiskt men så är det ju olika verderingar där också men många tjejer gillar skägg tex

Jao !


   
SvaraCitera