Aviseringar
Rensa alla

Har undrat lite...


timeisrunningout:

Du gillar att bli ordentligt drämd i livmodertappen? Nu har jag sett allt.

ohja för det du säger och alla andra brudar du snackat med gäller för alla. har du problem med att vissa gillar att bli "ordentligt drämda i livmodertappen". Vilka hårda killar har du knullat med? så länge killen tar det försiktigt så.


   
SvaraCitera

peachiiie:

i "ordentligt drämda i livmodertappen".

ordentligt drämd gör ju jätteont.
Försiktigt nuddad KAN vara skönt ju
men gör jätteont sen efter
mvh
testarn


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

ordentligt drämd gör ju jätteont.
Försiktigt nuddad KAN vara skönt ju

precis, bli drämd är väl inte skönt men att det känns till lite är skönt. men att det gör ont efteråt har jag faktiskt inte vart med om. [wink]


   
SvaraCitera

peachiiie:

men att det gör ont efteråt har jag faktiskt inte vart med om.

skönt för dig. [sad]


   
SvaraCitera
time
 time

peachiiie:

har du problem med att vissa gillar att bli "ordentligt drämda i livmodertappen".

peachiiie:

så länge killen tar det försiktigt så.

Om man blir ordentligt drämd är ju killen uppenbarligen inte försiktig. Och nej, jag har inga problem med att någon tycker om det, men det låter bara som att du inte vet skillnaden på att gå riktigt djupt, och bli boxad i tappen. Jag tror inte ens att det är rent fysiskt menat att vara skönt att bli drämd där, det är väl kroppens egna sätt att säga att man ska ta det lite coolare.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Om man blir ordentligt drämd är ju killen uppenbarligen inte försiktig.

nä då har väl du haft oturen med dina ligg. jag har iaf haft turen att ha två ligg med stor kuk senaste tiden. och de har vart försiktiga och jag finner det skönt. det är nog inte heller fysiskt menat att det ska va skönt att få piskrapp på stjärten men folk sysslar ändå med det för sexuell njutning.

ja jag är väl lite masoschistisk då. and i'm proud[y]


   
SvaraCitera
Lestat

Fram med tumstocken. (observera det roliga i meningen)


   
SvaraCitera
time
 time

peachiiie:

nä då har väl du haft oturen med dina ligg. jag har iaf haft turen att ha två ligg med stor kuk senaste tiden.

Ser inte hur du får fram relevant information om mitt sexliv baserat på att jag inte tycker det är skönt att bli smälld i livmodertappen.

peachiiie:

piskrapp på stjärten

Piskrapp på stjärten och en hård stöt mot ett inre organ är inte samma sak.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Piskrapp på stjärten och en hård stöt mot ett inre organ är inte samma sak.

haha jasså inte? hård stöt och hård stöt, alla ser väl olika på det. vissa e känsligare än andra. så det som jag anser försiktigt är väl det du anser "box mot tappen". well well smaken e som baken[y]


   
SvaraCitera
time
 time

peachiiie:

hård stöt och hård stöt

Alltså. Kan vi inte bara komma överens om att du inte verkar ha upplevt vad en riktig stöt mot tappen är för något? Det hugger till, är obehagligt, känns i heeeela magen och det är MENINGEN att det ska göra det, för att signalera till huvudet att man inte ska bråka med de inre organen.

Skillnad på att ta emot en kuk hela vägen och få en smäll. Nu har jag sagt det för sista gången.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Alltså. Kan vi inte bara komma överens om att du inte verkar ha upplevt vad en riktig stöt mot tappen är för något?

men du snackar som om du är den enda med erfarenhet här.

som att du är den enda som vet vad du snackar om. varför brydde du dej ens från början? jeez[tired]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Men seriöst, om den är över 17 ens går det knappt för mig

Då är du inget för mig och mina 26 cm[wink]

Dold text: hahaha 😀


   
SvaraCitera

peachiiie:

så länge killen tar det försiktigt så.

Du sade just mot dig själv. Att ta det försiktigt och att smälla på hårt är två markant olika saker. En hård smäll är en härd smäll, en försiktig, en försiktig.

Personligen tror jag du är oskuld.

Protip: Om du tänkt få barn någon gång, så kan det vara en bra idé att låta bli att ha sönder dina reproduktionsorgan.


   
SvaraCitera

jagharenkattunge:

Personligen tror jag du är oskuld

men tro du det då. dock kan jag säga dig utan att förvänta mig att du ska tro mig. har knullat med 6 killar senaste åren. med tanke på din avatarbild kan jag anta att du åsså är oskuld?[wink]


   
SvaraCitera
time
 time

davvelito:

Då är du inget för mig och mina 26 cm

Vill säga "menade inte så, är självfallet flexibel", men i vissa lägen ska man kanske försöka låta bli att försöka sälja sig själv. Alltså, typ, PR-mässigt, inte som på Malmskillnadsgatan.

Dold text: (Klart 26 cm fungerar men det krävs mer uppvärmning då, ju, vilket är lite tråkigt om man gör det i stundens hetta [blush])


   
SvaraCitera