Aviseringar
Rensa alla

Har webbshoppar mellandagsrea?


Ämnesstartare

Visst brukar webbshoppar ha mellandagsreor?


   
Citera

Vet att typ elektronikkedjor brukar ha det.


   
SvaraCitera

nelly ar väl det just nu eller?


   
SvaraCitera

Ja nästintill alla


   
SvaraCitera

sessan707997:
Visst brukar webbshoppar ha mellandagsreor?

De flesta om just den webbshop du kommer handla kan jag inte svara på. Du få helt enkelt surfa in på den sidan och kolla och/eller kontakta dem.


   
SvaraCitera

Hoppas komplett har, behöver verkligen ny processor


   
SvaraCitera
time
 time

Axelinaaas:
nelly ar väl det just nu eller?

Har de mellandagsrea NU? Eller va? 


   
SvaraCitera

time:

Har de mellandagsrea NU? Eller va? 

Det gäller ju att ligga steget före! Om julpyntet kan komma upp i affärerna innan halloween kan väl Nelly ha mellandagsrea nu. Makes 100% sense. 


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:

Det gäller ju att ligga steget före! Om julpyntet kan komma upp i affärerna innan halloween kan väl Nelly ha mellandagsrea nu. Makes 100% sense. 

Hjärta

ont
typ alla jag sett har det, men finns säkert undantag. ett tag kvar dock....


   
SvaraCitera

Det pågår "reor" ungefär året om, allt för att accelerera konsumtionen.
Varje år hittas det på nya "högtider" för att få folk att fortsätta köpa saker de inte annars hade köpt.

Jag hatar hela idén med rea.


   
SvaraCitera

time:

Har de mellandagsrea NU? Eller va? 

haha oj , trode de menad bara allmän rea ite just mellandagsrean x)


   
SvaraCitera

aristoteles: Jag hatar hela idén med rea.

Jag, som konsument, älskar den Rodnar


   
SvaraCitera

S3ON:

Jag, som konsument, älskar den Rodnar

Istället kan de ju bara dra ner priset året om så slipper jag höra om skiten hela tiden. Det påminner en bara om hur överdyrt allting i vanliga fall är helt utan anledning.


   
SvaraCitera

Yes, webbshoppar har absolut mellandagsrea! fram till årets mellandagsrea så kan man hitta förra årets på denna sidan  http://www.klappjakten.nu/mellandagsrea

När väl 2015 års mellandagsrea sätter igång så kommer ovan sida att uppdateras med faktiska reor. Kan hursomhelst vara kul att se vad som erbjöds förra året för att få ett hum om vad som komma skall Glad


   
SvaraCitera

Syftet med REA rent allmänt och syftet med mellandagsrean i synnerhet är att sälja ut sådant som inte fullprisköparen har velat köpa och som kommer att bli gammalt imorgon (dvs på nyåret).

Tänker ex på allt i klädesväg. De säljer allt till överpris till alla jävla tomtar som lägger tusentals kronor på julklappar och så fort julafton har gått över till juldag så börjar mellandagsrean då de REAR allt som inte julklappsköparen har velat ha och som kommer att bli omodernt så fort vi kommer in på nya året.

Likaså med allt i elektronikväg. Det som REAS är i första hand utgående modeller. Därmed inte sagt att de utgående modellerna är dåliga på något sätt utan snarare vill man ha det absolut senaste så får man också vara berädd att betala betydligt mer än vad den som köper på REA gör.

Personligen köper jag nästan enbart REA prylar eller i vart fall försöker leta upp lägsta pris genom Prisjakt.


   
SvaraCitera