Aviseringar
Rensa alla

har zlatan gjort ditt liv ens lite bättre?


Bööööörg: jag är dum i huvudet så nej

var väl det alternativ som stämde bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sten Stensson: Han är medelmåttig. Visst, kanske bra för att vara av svensk kaliber, men absolut inte i klass med spelare som Beckham, Maradona, Pelé, Klose etc.

Han är inte medelmåttig. Tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sten Stensson: Han är medelmåttig. Visst, kanske bra för att vara av svensk kaliber, men absolut inte i klass med spelare som Beckham, Maradona, Pelé, Klose etc.

Jag skulle vilja veta hur man bär sig åt för att bilda sig uppfattningen om att Zlatan är "medelmåttig"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sten Stensson: Som varken klarade av att kvalificera sig till det förra eller senaste världsmästerskapet.

jaha, det är genom att missa uppenbara fel i sin logik (det är inte zlatan mot 11 motståndare) som man bildar sig den uppfattningen, förvånande


   
SvaraCitera

Sten Stensson:

Han är medelmåttig. Visst, kanske bra för att vara av svensk kaliber, men absolut inte i klass med spelare som Beckham, Maradona, Pelé, Klose etc.

Haha medelmåttig? Det stämmer helt enkelt inte. =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sten Stensson:

Han är medelmåttig. Visst, kanske bra för att vara av svensk kaliber, men absolut inte i klass med spelare som Beckham, Maradona, Pelé, Klose etc.

Ye medelmåttig.. Vad fan är resten av gubbarna i landslaget då? Amatörer? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag är utomlands och nämner att jag är svensk nämns det ofta att zlatan är kung. Han är helt enkelt kung


   
SvaraCitera

Zlatan gör samma sak med fotbollen som en bra låtskrivare gör med musiken.
Som att man inte vet om att det kliar i själen, men så kommer Zlatan och kliar och man bha "aahhhh precis där har det kliats".
Blandat med nån adrenalinrelaterad upphettsning

Hade jag kunnat tycka. Om jag hade brytt mig om fotboll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Han är inte medelmåttig. Tyvärr.

Jo.

onödigt elak: Jag skulle vilja veta hur man bär sig åt för att bilda sig uppfattningen om att Zlatan är "medelmåttig"

Man ser honom spela i landslaget.

onödigt elak: jaha, det är genom att missa uppenbara fel i sin logik (det är inte zlatan mot 11 motståndare) som man bildar sig den uppfattningen, förvånande

Var bara en replik på att Sverige skulle ha bra fotbollsspelare. Vi har inte haft ett bra fotbollslandslag sedan 94.

Tennsoldat:

Haha medelmåttig? Det stämmer helt enkelt inte. =/

Jo.

maryliato :

Ye medelmåttig.. Vad fan är resten av gubbarna i landslaget då? Amatörer? 

Lika medelmåttiga de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sten Stensson: Jo.

Din kunskap om hans sportsliga prestationer och hur de förhåller sig till andras är nog ganska bristfällig. Kollar du ens på ligafotboll? Förmodligen är du bara - som många andra belackare - irriterad på att han omnämns så mycket i media.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sten Stensson: Vi har inte haft ett bra fotbollslandslag sedan 94.

Stämmer inte. EM-laget 2004 var hårsmån från att slå ut Holland i kvartsfinalen.


   
SvaraCitera
höna

Sten Stensson:

Jo.

Man ser honom spela i landslaget.

Var bara en replik på att Sverige skulle ha bra fotbollsspelare. Vi har inte haft ett bra fotbollslandslag sedan 94.

Jo.

Lika medelmåttiga de.

Aa fast nä. En medelmåtta vinner inte allt han vunnit, en medelmåtta hyllas inte av tränare som capello, mancini, mourinho, ancelotti m.fl. en medelmåtta kommer inte med i uefa-lag, fifa-lag, vinner skytteligor lite överallt, kommer högt upp på rankningar osv, petar ikoner som del piero m.fl., mäts i cl-sammanhang med C. Ronaldo osv. 

antar att du är en sådan där störande aftonbladet-krigare som spyr galla över Z vid minsta lilla felpass osv. 

fotboll kan du inte iaf.  


   
SvaraCitera
reben

uppenbarligen dum i huvet ?


   
SvaraCitera
Draug

Bööööörg: nej

Jävla zlatan hysteri, har aldrig gillat han.


   
SvaraCitera
GraGo

Han brukar sätta reportrar på plats rejält och kommer med många väldigt roliga citat, så ja.


   
SvaraCitera