Aviseringar
Rensa alla

Hårbotten och olivolja


Ämnesstartare

standby:

Har för mig att de har någon olja man kan ha i utan att skölja, som nog inte är lika fet och liksom klibbig som olivolja. Men jag har inte provat så jag vet inte. :/

TACK! Ska kolla in det i morgon.


   
SvaraCitera

Asflottigt bara tror jag


   
SvaraCitera

Har jag haft i min hårbotten (hade dock babyolja) och jag har dreads, är man försiktig och inte kletar in hälften i håret går det bra. [smile]

Tänk på att inte ta för mycket bara. Blir det jättekletigt och fettigt är det ju faktiskt ingen fara att bara skölja av håret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Tänk på att inte ta för mycket bara. Blir det jättekletigt och fettigt är det ju faktiskt ingen fara att bara skölja av håret.

Fast det är jobbigt när det bara har gått en vecka (eller kanske bara fem dagar) och håret rasar när det blir blött [sad]

Men ska kolla efter en mindre kletig olja då.

Jag har en ACO underlivsolja[blush]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Fast det är jobbigt när det bara har gått en vecka (eller kanske bara fem dagar) och håret rasar när det blir blött [sad]

Det får du räkna med, speciellt i början. Du borde vara glad att du över huvud taget har något som kan försvinna efter bara en vecka. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/Sidor/Hudohar_Harvard_Mjal...

Fjärde uppifrån på produktlistan till höger. Ingen olja i, men kanske kan det vara nåt ändå.

Harpyja:

TACK!

np, jag letar ju själv efter bra alternativ ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

et får du räkna med, speciellt i början. Du borde vara glad att du över huvud taget har något som kan försvinna efter bara en vecka.

Pff[tard]


   
SvaraCitera

om du e torr i hårbotten så kan du blanda en äggula me 2 matskedar olivolja och lite pressad citron sen så har du de i hårbotten och håret i en timma ha en plastpåse över håret sen så kan du dusha håret me shampo och balsam [bigsmile] då blir ditt hår och hårbotten mjukt o fint[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det blir fett antar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera