Aviseringar
Rensa alla

Hardstyle Baby!


Ämnesstartare

VARFÖR finns det typ ingen som uppskattar Hardstyle?!?! [sad][sad]
Det är den bästa musiken som någonsin har uppfunnits eller hittats eller hur man nu ska beskriva det! Finns det ingen som håller med mig?
Asså det är bara att lyssna och njuta : [y]

Och kolla fan inte på brudarna utan lyssna på musiken! [no-no]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag lyssnar HardStyle 😀 Vill fan åka till Qlimax i tyskland 😀 men ja, de är inte direkt favvo musiken men jag brukar lyssna på de 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrickiigStrumpa:

Qlimax

Qlimax, Sensation, Defqon 1 åååhh [love]

PrickiigStrumpa:

Jag lyssnar HardStyle

Yey![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att det är sådant som hormonstinta 14 åriga pojkar som tycker att basen ska vara på MAX lyssnar på.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

För att det är sådant som hormonstinta 14 åriga pojkar som tycker att basen ska vara på MAX lyssnar på.

Äh stick va gör du här! Bara för att du lyssnar på Emokent och dör sakta


   
SvaraCitera

Nej det är inte den bästa musiken, men duger.
Hardcore, speedcore, psy & Dnb > hardstyle.


   
SvaraCitera
Gifted

JonasKatten:

VARFÖR finns det typ ingen som uppskattar Hardstyle?!?!

klart man gör! om du bor i sthlm, så haka på nästa gång ultaform spelar... han röjer verkligen!

Ooooh... Alison Angel..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Big Pimp JDawg:

Hardcore, speedcore, psy & Dnb > hardstyle.

Nej, hardcore, speedcore, psy & Dnb är inte samma sak som Hardstyle!
Hardstyle är det mycket bass, mycket bpm, och såklart skitbra musik!

Gifted:

klart man gör! om du bor i sthlm, så haka på nästa gång ultaform spelar... han röjer verkligen!

Hakar GÄRNA på , men vad är det för åldersgräns på dom klubbarna där dom performar?


   
SvaraCitera
Gifted

JonasKatten:

Hakar GÄRNA på , men vad är det för åldersgräns på dom klubbarna där dom performar?

Klubbar? Skogen FFS. De brukar inte kolla lägg, för det serveras ingen alkohol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Klubbar? Skogen FFS. De brukar inte kolla lägg, för det serveras ingen alkohol.

Hahaha, skogen. Hur mycket folk brukar de vara där då?


   
SvaraCitera
Gifted

JonasKatten:

Hahaha, skogen. Hur mycket folk brukar de vara där då?

Tja, olika. Det är ju inte så packat som krogen... 50-200 kanske.
Astrevlig stämning!

Sen finns det ju ravefester inomhus också.. eller på ställen som nedlaga tunnelbanetunnlar etc... helt annan grej än krogen, definitivt. Mer festivalstämning så att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Tja, olika. Det är ju inte så packat som krogen... 50-200 kanske.
Astrevlig stämning!

Sen finns det ju ravefester inomhus också.. eller på ställen som nedlaga tunnelbanetunnlar etc... helt annan grej än krogen, definitivt. Mer festivalstämning så att säga.

Så det finns inga såna här... klubbar så att säga? Och inga utländska hardstyle artister?


   
SvaraCitera
Gifted

JonasKatten:

det finns inga såna här... klubbar så att säga? Och inga utländska hardstyle artister?

Jo, det finns nog klubbar, men jag har aldrig gått på någon... de håller ju bara på fram till '3 på natten typ...

Annars finns det ju rave-kryssningar ett par gånger om året (till finland o tillbaka typ), som visst skall vara überbra. skall försöka åka på en sån... då har de lite fler artister...

men i stockholmsregionen är det mest psytrance, mycket israelisk sådan, som gäller, och hardcore ett par gånger om året.. gbg har visst en hardcoreklubb, men det är ju som sagt hardcore och inte hardstyle...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Annars finns det ju rave-kryssningar ett par gånger om året (till finland o tillbaka typ), som visst skall vara überbra. skall försöka åka på en sån... då har de lite fler artister...

Är du 21 som det står? För då får du väl ta med en minderårig? Pick me pick me....

Gifted:

men i stockholmsregionen är det mest psytrance, mycket israelisk sådan, som gäller, och hardcore ett par gånger om året.. gbg har visst en hardcoreklubb, men det är ju som sagt hardcore och inte hardstyle...

Humhum, hardcore är ju inte jäättehemskt, bara lite hemskt men asså det funkar ju , men Tech Trance då? Finns inte det någonstans?
Och vart får du reda på den här informationen?!?! [tard]


   
SvaraCitera
Gifted

JonasKatten:

r du 21 som det står? För då får du väl ta med en minderårig? Pick me pick me....

Jo, jag är 21... bara att adda mig på msn. jag bör påpeka att jag inte dricker eller knarkar på ravefester (eller mycket sånt i övrigt heller),
och jag kan inte ta ansvar för någon som är ute efter sånt.

Men, du är uppenbarligen ute efter musiken och stämningen, vilket är det rave handlar om.


   
SvaraCitera