Aviseringar
Rensa alla

håret sliter [chocked]


Ämnesstartare

Va rekommenderar ni ( som plattar håret) att man ska göra när ens hår börjar slita?[cute] även fast ja använder h&s shampoo o balsam [cool]
händer det också med er? [rolleyes]
är tacksam för seriösa svar [love]


   
Citera
Creep_

slitet hår is the shit ! du ska inte ha lent fjortishår


   
SvaraCitera

raka


   
SvaraCitera

Använd någonting som skyddar håret från värmen! Jag kan rekommendera scandinavian formulas värme-spray starkt. Jag köpte min på kicks.

http://www.eleven.se/scandinavian-formula-varme-spray-3217.html


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

h&s

Sämst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag kan rekommendera scandinavian formulas värme-spray starkt.

det här va snällt[crazy]

Angelize:

Sämst.

va använder du för shampoo då? kan tillägga att ja har mjäll i håret [sad]


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

du

prata med en frisör? helpful advices they give, i think.. yes..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Balrog_Heart:

prata med en frisör? helpful advices they give, i think.. yes..

okej, I appreciate ur advice [cute]


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

h&s shampoo o balsa

H&Ms? haha kan inte rekommendera sånt billigt skitschampoo
satsa på dyrt frisörschampoo istället, innehåller inte lika mycket silikon. sånt billigt schampoo förstör ändå bara håret i längden.

och dessutom, använd värmeskyddande och om topparna blir slitna, klipp av direkt. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

och dessutom, använd värmeskyddande och om topparna blir slitna, klipp av direkt.

det var ett värt tips iaf [crazy]..värmeskyddande har ja köpt idag [wink] så det e lugnt, men mitt hår e lite tjockt, dessutom finns det mjäll i håret [sad], allt det här gör det svårare att välja ett bra schampoo [cute]


   
SvaraCitera

Creep_:

slitet hår is the shit ! du ska inte ha lent fjortishår

det är faktiskt fint med slitet hår, men när man plattat håret länge börjar det tyvärr falla av långa bitar 🙁


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

det var ett värt tips iaf [crazy]..värmeskyddande har ja köpt idag [wink] så det e lugnt, men mitt hår e lite tjockt, dessutom finns det mjäll i håret [sad], allt det här gör det svårare att välja ett bra schampoo [cute]

oki, duktigt! (jag borde också skaffa det. [blush]), eh.. head & shoulders? eller jag vet inte. finns väl säkert något såntdär mjällschampoo (och bättre) på apoteket med? kolla där. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

oki, duktigt! (jag borde också skaffa det. [blush]), eh.. head & shoulders? eller jag vet inte. finns väl säkert något såntdär mjällschampoo (och bättre) på apoteket med? kolla där.[y]

hehe[smile].... head & shoulders? det va ju det ja menade när ja skrev "h&s" ibörjan [crazy], funkar inte bra för mitt hår iaf [rolleyes], men ska till apoteket imon så vi får se va de rekommenderar [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LittleMissCute:

men när man plattat håret länge börjar det tyvärr falla av långa bitar 🙁

[sad]


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

ja menade när ja skrev "h&s" ibörjan

var det? hahahah jag missuppfattade! trodde du menade HM's. xDDD
(vet inte ens om HM har schampoo men jag antog det eftersom dom har massa egna hår-o stylingsprodukter osv.) hehe. men ja, gör det. [y]


   
SvaraCitera