Forumet - Hårfärg

Hårfärg

622 0 44

Spana också in:

Netherlick:

så länge det håller iaf 1månad

Det borde dt göra, men det kommer ju vara svagare färg efter en månad. För henne tog det kanske en och en halv måndad innan det var borta helt, men i slutet såg man nästan inget. Men det är antagligen inte samma märke så det varierar ju ltie. Men om du färgat en gång i månaden så håller det sig nog fint [bigsmile]
Netherlick:

nich nach tror jag inte

Haha jo. Det går 5 svenskar i min klass och dom ska dela på oss för att vi är för många svenskar i samma klass. Tror att det säger det mesta. Man blir typ omringad i korriodren om man går själlv. Vill inte ens veta hur det är att sticka ut [sad]
Fliickansofia:

Haha jo. Det går 5 svenskar i min klass och dom ska dela på oss för att vi är för många svenskar i samma klass. Tror att det säger det mesta. Man blir typ omringad i korriodren om man går själlv. Vill inte ens veta hur det är att sticka ut [sad]

Hemskt juh[sad]

Fast du måste ju sticka ut ändå, söt blond svensk tjej[cool]
Netherlick:

,

Stargazer
En toning som sitter bäst på blekt hår. Hållbarheten varierar från hår till hår men ca 4-6 tvättar. Applicera i fuktigt hår och låt verka ca 60 minuter. Inte testad på djur.

Star Gazer Hårtoning/Semi permanent. Passar alla hårtyper. För bästa resultat rekommenderar vi att du bleker håret innan du använder den här produkten. Hållbarhet 6-8 veckor. 700ml flaska. Vid återförsäljarköp: 1 st/pack.