Aviseringar
Rensa alla

Hårfärg som bleknar.


Ämnesstartare

Har ett litet problem, varje gång jag färgat håret så brukar det alltid blekna efter ett par tvättar för att snart komma tillbaka till min "ursprungliga" färg. Och jag använder alltid permanent hårfärg och ingenting som ska tvättas ur. Kan också berätta att jag brukar färga håret svart, men det återgår som sagt rätt fort till brunt igen. Har även provat lite olika märken som Schwarzkopf och de andra stora märken, men ingen skillnad på någon av dom. Någon idé varför det aldrig vill fastna?

Blir nämligen lite ledsen när det inte vill sitta kvar...


   
Citera
Ämnesetiketter
B3ll4

oj det låter ju konstigt, iofs brukar ju håret tappa lite av färgen efter ett tag, men inte återgå helt till det gamla [shake] Men du kanske borde gå till en frisör istället, dem vet alltid bäst [y]


   
SvaraCitera

Det är lika för mig, när det precis är färgat är det så svart så att det nästan är mörkblått, men sen går det ett tag och sen blir det mer åt mörkbrunt, det enda jag vet är att gå till en frisör och få det gjort ordentligt, dock kostar det en del [sad] så jag gör det helt enkelt hemma ganska regelbundet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

så jag gör det helt enkelt hemma ganska regelbundet

Jag med, men det är ju jobbigt när det börjar blekna efter bara en vecka! Orka färga om hela tiden. Blir ledsen [sad]


   
SvaraCitera

alltforingenting:

Någon idé varför det aldrig vill fastna?

har typ samma problem. tror inte direkt det finns något man kan göra åt det. tyvärr. du får leva med ditt misstag.


   
SvaraCitera

alltforingenting:

Jag med, men det är ju jobbigt när det börjar blekna efter bara en vecka! Orka färga om hela tiden. Blir ledsen [sad]

Ja jag vet [cry]


   
SvaraCitera

Skaffa nåt schampo för färgat hår.


   
SvaraCitera

använd färgshampoo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

använd färgshampoo

Bacarah:

Skaffa nåt schampo för färgat hår.

Gör jag redan [sad]


   
SvaraCitera

Bacarah:

Skaffa nåt schampo för färgat hår.

isola:

använd färgshampoo

Det hjälper inte


   
SvaraCitera

Plyvert:

Det hjälper inte

jo om du skaffar för den färgen som du har.
finns för de flesta färger, de är dyrare-men de funkar


   
SvaraCitera

alltforingenting:

Gör jag redan

Vilken är din naturliga hårfärg? ibland kan sånt spela in...


   
SvaraCitera
Papper

Drick öl förafeaeean


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandkorn:

Vilken är din naturliga hårfärg? ibland kan sånt spela in...

Mörkblond, ljusbrun ungefär.


   
SvaraCitera

alltforingenting:

Gör jag redan [sad]

[sad]


   
SvaraCitera