Aviseringar
Rensa alla

Hårförlängning


Ämnesstartare

Heeej! jag köpte precis hårförlängning från sidan http://yourhollywoodhair.webs.com och fick hem håret jättesnabbt och håret är jättesnyggt! Jag undrar vilka sidor brukar ni köpa hårförlängning från? Och om ni har hårförlängning brukar ni använda clips eller ceratin eller vad använder ni? Jag köpte clips jag trodde att det skulle glida ner men det gjorde det inte. [smile]
kram


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

köper aldrig hår på internet. och clips.
lim som man får sätta i själv är jävligt äckligt och dåligt.


   
SvaraCitera

sliter för mycket, man ska inte ha hårförlängningar


   
SvaraCitera
smisk

Naturligt är skönast.


   
SvaraCitera

smisk:

Naturligt är skönast.

Man måste tydligen göra vad som helst för att vara snygg, även om det är obekvämt.[shake]


   
SvaraCitera
smisk

Dream:

Man måste tydligen göra vad som helst för att vara snygg, även om det är obekvämt.[shake]

Orka vara snygg. Jag har klarat mig ganska bra här i livet trots (eller tack vare) att jag är medelmåttigt ful. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dream:

Man måste tydligen göra vad som helst för att vara snygg, även om det är obekvämt.[shake]

Hur vet du att det är obekvämt?


   
SvaraCitera

smisk:

Orka vara snygg. Jag har klarat mig ganska bra här i livet trots (eller tack vare) att jag är medelmåttigt ful.

[y]

Angelize:

Hur vet du att det är obekvämt?

Alltså när man t.ex. har tajta jeans som sitter hårt gör ju det obekvämt. Det var ett klassiskt exempel. Sedan finns det väl undantag antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dream:

Alltså när man t.ex. har tajta jeans som sitter hårt gör ju det obekvämt. Det var ett klassiskt exempel. Sedan finns det väl undantag antar jag.

Tycker du det är fel att ha tajta jeans för att det är obekvämt?


   
SvaraCitera

Angelize:

Tycker du det är fel att ha tajta jeans för att det är obekvämt?

Det har jag inte sagt. Jag sa att man måste göra nästan vad som helst för att bli snygg, även om det obekvämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Löshår och skit är fan alltid jättefult, jag förstår verkligen inte hur folk kan fått för sig något annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paulus Af Tarsus:

köper aldrig hår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Löshår och skit är fan alltid jättefult, jag förstår verkligen inte hur folk kan fått för sig något annat.

Så du tycker att det är fult att ha långt hår? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toff3l:

Så du tycker att det är fult att ha långt hår? [confused]

HAR JAG NÅGON SIN SAGT DET!!!!!!!????? [sad][sad][cry][cry][cry] [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

HAR JAG NÅGON SIN SAGT DET!!!!!!!?????

Ja du förstår inte hur folk kan vilja förlänga sitt hår? Då borde du tycka att långt hår är fult![surprised]


   
SvaraCitera