Aviseringar
Rensa alla

Hårig! 🙁


Ämnesstartare

Det kanske inte låter som ett allvarligt problem men jag har mått jättedåligt pga av att jag är så hårig. När jag plockar mina ögonbryn så växer de 1-2mm redan dagen efter! måste plocka dom varje dag för annars skulle dom växa ihop också. Är jättehårig på ryggen, mest svanken. På rumpan och benen. Min mage är till och med hårig. Och så måste jag plocka bort hår från min överläpp också annars får jag en mushe. Det värsta är att det är mörkt också. Funderar lite på att jag kanske har för mycket manliga hormoner i kroppen?
Har ganska lite mens, små bröst och väldigt hårig som sagt.

läste på ett annat forum att en tjej fick permament hårbortagning betald av landstinget(tror det heter det) för att hon mådde så psysikt över det. så jag tänkte gå till en ungdomsmottagning och berätta om det men jag är rädd att dom bara tycker jag är konstig och att det är en onödig grej ja hakat upp mig på?
Har ju blivit lite smått mobbat pga av det också, typ kallat mig apa, hårig m.m Inte nu längre när jag tar bort det. Kul att behöva ägna flera timmar per dag att ta bort hår? varje dag?! ursh, tänker på det hela tiden :/


   
Citera
Ämnesetiketter

hennes pappa måste ha ägt det landstinget :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men folk har ju fått bröstoperation betalade av landstinget. förstår inte varför detta skulle vara ett mindre problem isf :/


   
SvaraCitera

Du ,Ungdoms mottagningen skulle absolut inte skratta åt det!De sköter väl inget dagis eller!
Gå och berätta om ditt problem
När du blir äldre så kan du göra en massa av laser behandlingar.[smile]

Men vilket land kommer du ifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svensk/iransk.
Måste jag vänta tills jag är 18? kommer ju inte ha åd till permament hårborttagning då heller. därför jag vill få den betald....


   
SvaraCitera

Nathaliepink:

Min mage är till och med hårig

Vet hur det känns, vet hur det känns.


   
SvaraCitera

är också hårig [crazy][sad]


   
SvaraCitera

Nathaliepink:

Men folk har ju fått bröstoperation betalade av landstinget. förstår inte varför detta skulle vara ett mindre problem isf :/

Ta rådet att prata på ungdomsmottagningen om det.
Eventuellt gå till läkare sen, om du ändå känner behov av att få någon behandling.

Ditt problem är varken mindre eller löjligare.


   
SvaraCitera

Det är hemskt :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara dom inte tar mig till pysokolog istället... :s


   
SvaraCitera

Är det därför det är lag på att bära burka där nere? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha ah kanske 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ingen av mina föräldrar är speciellt håriga. kanske min pappa men han är ju man ?
och min mamma har typ D-F kupa och jag har a?
måste nog ha för mkt manliga hormoner i kroppen eller så är jag jävligt konstig bara


   
SvaraCitera

kan man inte ta östrogena hormoner? prova p-piller annars ?


   
SvaraCitera

Nathaliepink:

Det värsta är att det är mörkt också.

Tycker om att vara brunett PÅ HUVUDET.. Annars sugere ;/ har blonda kompisar som har dubbelt så mkt hår som jag har på armarna men ändå har jag oftast överdragningtröja på mig då mitt syns mer[cry] sen ere ju så smärtsamt att ta bort det.. Just på armarna[cry]
Åh.. :'/

Nathaliepink:

Kul att behöva ägna flera timmar per dag att ta bort hår? varje dag?! ursh, tänker på det hela tiden :/

[sad]
*kramar*<3


   
SvaraCitera