Aviseringar
Rensa alla

Hårigt underliv


Ämnesstartare

Här om dagen så hade jag ett snack med min flickvän och så helt spontant sa hon "Jag vill skaffa hår på muttan min". Jag fick lite halvpanik och svarade dumt nog "Ohshit, de får du fan inte, jag tycker de är mega räligt. Då kommer inte jag velja gå ner där". En helt fel reaktion som jag inte alls menade.. [sad]
Men hon hade inte ens en tanke på att skaffa hår där, hon ville bara veta min reaktion. Jag försökte förklara efteråt att jag inte alls menade de jag sa och jag inte har en sådan syn på kvinno kroppen (att den måste vara rakad och ditten och datten). Men hon trodde inte mig och blev lite besviken på mig.
Jag känner nu skuldkänslor för de, för efter de så sa hon "Ja, nu när jag kommer raka mig i fortsättningen kommer jag ju känna mig tvingad att göra de för din skull..".
Nu vill hon att jag ska bevisa att jag inte bara är en i mängden, men jag har ingen aning hur.

Hur ska jag göra de? [shake]

Btw, jag hade ingen jävla aning över var jag skulle lägga denna tråd.. [tired]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spännande historia kompis [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Be henne odla.
Slicka sedan.
Enjoy.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum SEX/Sex, Sexualitet och Sexuella fantasier


   
SvaraCitera
time
 time

Iaregreen:

Hur ska jag göra de?

Be henne odla könshår och gå ner på henne sedan? [rolleyes]

Ja. Öh. Oops. Noterade ej att antrax redan kommit med detta goda råd. Men det är nog det enda du kan göra för att släta över din prepubertala slip där.


   
SvaraCitera

alltså tänk på hur dom höll på på 70-talet...
om hippiesarna kunde så kan du! [wink]
[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Men det är nog det enda du kan göra för att släta över din prepubertala slip där.

Men nu är de ju så att hon inte vill ha hår där. Jag har dessutom sagt till hon att jag är villig att göra de för att bevisa att jag inte har någon emot de. Men hon vill nog att jag ska visa de på någon annat sätt. [confused]
Men jag har ingen aning hur, jag har försökt att få hon till att förstå att jag hade inte brytt mig om hon hade haft en djungel på muttan, håriga ben och varigt rakad. Att jag hade älskat hon lika mycket för de. Men de känns som hon vill ha mer, någon som varken jag eller hon vet vad de är .. [sad]

haha, alla dessa jävla problem asså... [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The May Queen:

alltså tänk på hur dom höll på på 70-talet...
om hippiesarna kunde så kan du!

haha, jag ska lätt köra! Cheer[cheers]
dock måste hon gå med på de..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intressant! [rolleyes]


   
SvaraCitera
time
 time

Iaregreen:

varigt rakad

....

Iaregreen:

Men nu är de ju så att hon inte vill ha hår där.

Men då gnäller hon bara i onödan. Antingen har hon ett problem med det eller så lägger hon av. Hon kanske bara vill höra att du skulle digga henne oavsett vad. Hade kanske, vid närmare eftertanke, också undrat vad det var för tard jag var tillsamman med om han sagt så [tard]


   
SvaraCitera

du kan alltid tatuera dig.

Iaregreen:

djungel på muttan

t.ex.


   
SvaraCitera

Iaregreen:

haha, jag ska lätt köra! Cheer
dock måste hon gå med på de..

haha jag ska dock inte säga något eftersom jag inte vet om jag skulle göra det.. [ops] men jag kan bara säga att som tjej känner man sig väldigt trygg om man känner att killen accepterar ens kropp som man vill ha den! dock tycker jag att man borde kunna kompromissa lite, om den ena typ har fobi för hår..

dessutom tycker jag det var lite töntigt av henne att testa dig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj, jag menade Varit rakat på skallen *

timeisrunningout:

Hon kanske bara vill höra att du skulle digga henne oavsett vad.

Jo, men de är ju såhär att hon vill veta att jag hade älskat hon om hon skulle varigt helt naturlig, vill hon mena. Och de hade jag också, bara de att jag gav helt fel reaktion. Jag kom på nu i efterhand när jag läste tråden hur dumt de hela lät och hur bimbo-aktig hon måste låta. Men hon är mycket smart och så, så när hon snackar så säger hon inte ett endaste ord i onödan. Hon hade sitt syfte med att säga de till mig. Hon är dessutom inte den som sätter ut mig för test.. [crazy]

timeisrunningout:

också undrat vad det var för tard jag var tillsamman med om han sagt så

De är just så jag känner mig nu, jag menade ju inte alls de jag sa, de var ju spå dumt som de kunde bli. "/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

du kan alltid tatuera dig

nu hände jag inde mä


   
SvaraCitera