Aviseringar
Rensa alla

harley davidson


Ämnesstartare

[crazy]jag vill ha en hd


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hdtv [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malinsundh:

hd

Skitfånigt. [zzz]
En gång i tiden var HD tuffa och rebelliska. Nu för tiden är det något jävla låtsas-överklassfjanteri. Jävulska och omotiverade överpriser på allt som det står Harley Davidson på.

Undantag: Köp en väldigt gammal HD - då är det okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Skitfånigt.
En gång i tiden var HD tuffa och rebelliska. Nu för tiden är det något jävla låtsas-överklassfjanteri. Jävulska och omotiverade överpriser på allt som det står Harley Davidson på.

Undantag: Köp en väldigt gammal HD - då är det okej.

haha aldrig sagt att jag ska köpa nån, vore bara jävligt häftigt att äga en 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

hdtv

haha jadu, det kan man också vilja ha du [bigsmile]


   
SvaraCitera

jag vill ha en sportster 😀 (typiska tjej-hdn, jag vet, men fina är dom ^^)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malinsundh:

vore bara jävligt häftigt att äga en 😛

Jo det är sant i och för sig. Den nyaste är visst jäkligt snabb också, kan dra ifrån porschar vid rödlysena är fullt möjligt.
Och hur roligt vore det inte att dra ifrån juppisar i porschar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

jag vill ha en sportster 😀 (typiska tjej-hdn, jag vet, men fina är dom ^^)

några år till sen tar man ju fan körkort till det och 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Jo det är sant i och för sig. Den nyaste är visst jäkligt snabb också, kan dra ifrån porschar vid rödlysena är fullt möjligt.
Och hur roligt vore det inte att dra ifrån juppisar i porschar...

bara att få sitta och köra en skulle va en jävligt stor grej för mig [surprised]


   
SvaraCitera

malinsundh:

några år till sen tar man ju fan körkort till det och 😛

jag måste ta bilkörkort först 🙁 det är tydligen viktigare. (och det är väl sant, men jag vill ju inte köra bil, jag vill köra mc? >_> )

men förhoppningsvis blir det bilkort till hösten-våren och mckort till våren-hösten. om du förstår hur jag menar. uuh, måste övningsköra mer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[surprised]

WickedBarbie:

jag måste ta bilkörkort först 🙁

palla bil ? blir ju ingen fart ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[surprised]

WickedBarbie:

jag måste ta bilkörkort först 🙁

palla bil ? blir ju ingen fart ju


   
SvaraCitera

malinsundh:

palla bil? blir ju ingen fart ju

men det är en bättre merit i cv't [y] jag kommer behöva ett jobb mer än hastighet efter gymnasiet. men det handlar ju om prioriteringar såklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

men det är en bättre merit i cv't jag kommer behöva ett jobb mer än hastighet efter gymnasiet. men det handlar ju om prioriteringar såklart.

någon gång i mitt liv ska jag ha en HD sen skiter jag i om jag inte har något hus efteråt bara jag får köra en 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför just Harley-Davidson? Det märket är så överskattat så det inte är sant, vilken hoj som helst idag är lika bra, om inte bättre, förr var de okej men ska du ha en hoj som lätt drar en 1200 och går mycket bättre, håller längre etc etc. Köp en Indian Scout 600, dock är det svåra att få tag på men hittar du en så köp den istället.


   
SvaraCitera