Aviseringar
Rensa alla

Hårmode!


hixaren:

brukar mest låta det sköta sig självt

Men snagg då?


   
SvaraCitera

hixaren:

Jag varierar mig ganska mycket...min stil beror lite på humör och miljö...

Ursäkta, jag förstår verkligen inte din klädstil, kan inte få upp någon bild alls i huvudet. Kan du inte visa bild på någon med liknande stil eller foto dig och censurera ansiktet? Eventuellt lägga din favorit t-shirt på sängen och fota?
Så att jag får en liten inblick liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Men snagg då?

Passar verkligen inte i snagg:S har provat[no-no]

Försökte leta upp en bild, men hittar ingen som direkt vittnar om min stil eller om mitt hårs natur XD


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thx![bigsmile] Ska kolla igenom på en gång![cool]

mediakatt:

http://www.menshairstyles.net/main.php

stereo total:

Ursäkta, jag förstår verkligen inte din klädstil

Fuck jag censurerar så gott det går XD bilder kommer! Blir inga solklara exempel...men men


   
SvaraCitera

hixaren:

Fuck jag censurerar så gott det går XD bilder kommer! Blir inga solklara exempel...men men

Okej, jag väntar med spänning [smile]


   
SvaraCitera

hixaren:

Det kan man ju inte göra:S Skulle verkligen se helskum ut om jag gjorde det:/

då skaru ha dreads ju? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första bilden:) Fan om det är någon som känner mig här irlså är jag ju avslöjad:/ men men:P

Inte s¨hemskt bra exempel men de bästa jag kunde rota fram på datorn:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Royalty:

då skaru ha dreads ju? :S

Skulle ju inte passa i det heller:S 😛

stereo total:

Okej, jag väntar med spänning

KOlla!:P


   
SvaraCitera

hixaren:

Skulle ju inte passa i det heller:S 😛

haha då vetifan :p hope u find what u söker iaf!


   
SvaraCitera

hixaren:

KOlla!:P

Okej, Tycker att frisyren på bilderna verkar nice, har du den nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Okej, Tycker att frisyren på bilderna verkar nice, har du den nu?

Naje, ganska mycket längre och tjockare nu:P har inte klippt mig på hur länge som helst hehe...

Känner för att prova något nytt...men ändå inte alltför läskigt...[cool][bigcheers]


   
SvaraCitera

hixaren:

Naje, ganska mycket längre och tjockare nu:P har inte klippt mig på hur länge som helst hehe...

Känner för att prova något nytt...men ändå inte alltför läskigt...[cool][bigcheers]

Färga håret svart, skaffa mohawk. Kan iofs funka med brun också. Men då med ett fint skägg till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Men då med ett fint skägg till.

Det är faktiskt något jag har funderat ganska länge på, men aldrig riktigt vågat...och fick inte för min tidigare arbetsgivare heller...men fan ska prova nu xD

Men får nog fundera lite till på huvudhåret XD Men inte omöjligt att det blir något mohawkaktigt antagligen inte renodlat iaf...jao jao bokar tid imon och sen får det fan bli som det blir![cool][bigsmile][chocked][bigcheers][party][tard]


   
SvaraCitera

hixaren:

Det är faktiskt något jag har funderat ganska länge på, men aldrig riktigt vågat...och fick inte för min tidigare arbetsgivare heller...men fan ska prova nu xD

Ja, trivs du inte kan du ju bara rak av det liksom.

hixaren:

Men får nog fundera lite till på huvudhåret XD Men inte omöjligt att det blir något mohawkaktigt antagligen inte renodlat iaf...jao jao bokar tid imon och sen får det fan bli som det blir![cool][bigsmile][chocked][bigcheers][party][tard]

Okej, Blir lite rädd när du säger att du kanske ska skaffa lite mohawkaktigt. Får typ en sån här bild i huvudet, och ett sånt misstag borde du verkligen INTE begå, Ve och fasa:

Image


   
SvaraCitera