Aviseringar
Rensa alla

Hårparfym


Ämnesstartare

Klockan är 23:41 och jag sitter och grumlar över hårparfym...hm. Använder nån det??


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

va ä de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbordet:
va ä de?

Hårparfym! Alltsåm parfym för håret. 

http://eleven.se/aquolina-pink-sugar-harparfym-2517.html


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulltorta :

Hårparfym! Alltsåm parfym för håret. 

http://eleven.se/aquolina-pink-sugar-harparfym-2517.html

oooo, flådigt värreCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbordet:

oooo, flådigt värreCool

Luktar helt sannolikt gott 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror en tant hade det idag.. jag joggade över vägen så cyklade hon förbi och hennes hår smekte mig lätt och lämnade en himmelsk doft efter sig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du använder hårparfym (viket ska appliceras på nytvättat hår) så använd det absolut inte innan håret har "svalnat" ifrån duschen och använd heller inte före om du ska hårtånga, hårföna eller värma håret på annat sätt.
   Håret öppnar sig när håret blir varmt och om man sprayar då så tar håret för mycket skada. Spraya istället när det är svalt eller efter du har hårtångat ditt hår eller nått.
Det är ju trotts allt ett "medel" som sliter på håret. Det ovan gäller även alla hårprodukter, förutom typ balsam Galen

Men jaja tillbaka till ämnet: Nej. Jag använder inte hårparfym Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pussy galore:
tror en tant hade det idag.. jag joggade över vägen så cyklade hon förbi och hennes hår smekte mig lätt och lämnade en himmelsk doft efter sig..

Ljuvligt!

Xuzkie:
Om du använder hårparfym (viket ska appliceras på nytvättat hår) så använd det absolut inte innan håret har "svalnat" ifrån duschen och använd heller inte före om du ska hårtånga, hårföna eller värma håret på annat sätt.
   Håret öppnar sig när håret blir varmt och om man sprayar då så tar håret för mycket skada. Spraya istället när det är svalt eller efter du har hårtångat ditt hår eller nått.
Det är ju trotts allt ett "medel" som sliter på håret. Det ovan gäller även alla hårprodukter, förutom typ balsam Galen

Men jaja tillbaka till ämnet: Nej. Jag använder inte hårparfym Blink

Mr skillz 😉 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulltorta :
Mr skillz 😉 

Hehe, kände bara för att skriva onödigt överdrivet mycket (har tråkigt) men det är sant dockSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Hehe, kände bara för att skriva onödigt överdrivet mycket (har tråkigt) men det är sant dockSöt

Det uppskattas! 😀 Men har allt koll på läget 😉 googlar allt sjuttiofem gånger för att dubbelkolla 


   
SvaraCitera