Aviseringar
Rensa alla

Harry Freakin' Potter!


Ämnesstartare

Fy fan:

Din anmälan är nu registrerad.

Tack.

Du måste skoja. Flowering löjligt ju.


   
SvaraCitera

Quendy:

vem tycker inte om HP? 😛

gillade böckerna när jag var 12


   
SvaraCitera

Sluta anmäla en massa trams, barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar böckerna, men är inte så insatt i fandomen. När det gäller HP-communityn hänger jag endast på fefo (och det är knappt HP).

Men Harry skulle ha dött.


   
SvaraCitera

elinc:

Trodde jag hade koll på HP innan jag läste detta..

Det har du antagligen. Sådant avgörs inte direkt av hur många fansidor man är medlem på.


   
SvaraCitera
elinc

Nachac:

Det har du antagligen. Sådant avgörs inte direkt av hur många fansidor man är medlem på.

Mjo, det är ju sant.. Fansidor verkar ju mera freaky bara.


   
SvaraCitera

de böckerna har allt en äckligt bra bok ska ha!


   
SvaraCitera

elinc:

Mjo, det är ju sant.. Fansidor verkar ju mera freaky bara.

Jupp, allt som behövs finns ju i böckerna.


   
SvaraCitera
elinc

Nachac:

Jupp, allt som behövs finns ju i böckerna.

Precis[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Det har du antagligen. Sådant avgörs inte direkt av hur många fansidor man är medlem på.

Jo visst, men jag snackar om fandomen, inte några enstaka fansidor. Fandomen är otrolig och grymt stor. Tex, alla wrock banden, konventen, MuggleCast osv. Infinitus kommer att vara awesome. Fast man kan ju vara ett HP fan fastän man inte är så insatt i allt annat, hardcore är inte nödvändigt [wink]


   
SvaraCitera

Quendy:

i allt annat, hardcore är inte nödvändigt [wink]

Tack för det.

För övrigt blev jag lite småglad över att hitta en till som avskyr själva figuren Harry Potter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

För övrigt blev jag lite småglad över att hitta en till som avskyr själva figuren Harry Potter.

Jag kan inte säga att jag avskyr honom, men jag skulle mycket hellre följa någon annan karaktär. Draco Malfoy skulle vara intressant, eller kanske Pansy Parkinson. Jag gillar Slytherinarna.

Eller så skulle man kunna hoppa tillbaka till 1970-talet och följa Marodörerna. Hm...


   
SvaraCitera

Quendy:

Jag kan inte säga att jag avskyr honom, men jag skulle mycket hellre följa någon annan karaktär. Draco Malfoy skulle vara intressant, eller kanske Pansy Parkinson. Jag gillar Slytherinarna.

Eller så skulle man kunna hoppa tillbaka till 1970-talet och följa Marodörerna. Hm...

Tycker att Harry är som den typiske huvudfiguren: Klantig, dumdristig och lagom korkad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Tycker att Harry är som den typiske huvudfiguren: Klantig, dumdristig och lagom korkad.

Du har så rätt. Fast jag tycker endå synd om honom, alla som han älskar bara går och dör.


   
SvaraCitera

Quendy:

Du har så rätt. Fast jag tycker endå synd om honom, alla som han älskar bara går och dör.

För att han är dum i huvudet. Hans fel att Sirius dog=(


   
SvaraCitera