Aviseringar
Rensa alla

Harry Pitter-serien


Ämnesstartare

dazed:

Jaså du tänker på snusk?!! Det låter ju befängt.

Oj hoppla nu bekräftade jag ju det själv. Fasen vad osmidigt. 

Nachac:
Har sett alla filmer, tycker Hemligheternas kammare är mest filmnära, men gillar nog Dödsrelikerna bäst. Snyggast är Bellatrix Lestrange, skulle nog vilja tillhöra Ravenclaw eller Slytherin. Mysigaste läraren är nog Flitwick, även om Snape är enastående i sin egen rätt, men knappast mysig. Har läst samtliga böcker.

Första delen av Dödsrelikerna är dock väldans seg har jag för mig, jämfört med de andra filmerna. Känns som att den måste vara rätt tråkig om man inte läst sista boken.

S3ON:
Nä, har sett de tre eller fyra första.. Gillar inte Harry Potter.. Eller tycker den första e helt ok osv när harry finner sina krafter osv och när de besöker hogvarts (stavning?) för första gången, men resten nej. 

Åååååh jo de är ju jättebra, har typ vuxit upp med dem hehe. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
Skulle vilja tillhöra Gryffindor så att jag kommer närmare Hermione. Förför henne efter att jag sparkat ner Ron för ett stup eller något.

😀 vet inte om hon skulle vilja ha dig då faktiskt.

davvelito:

Mm Sirius är fin.
Dobby är(var:() alldeles underbarHjärta

Blev skitledsen bär han dog :(((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Professor Lupin <3333!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Oj hoppla nu bekräftade jag ju det själv. Fasen vad osmidigt.

Du började med den freudianska felsägningen i trådtiteln och så följde du upp med denna bekräftelse av ditt förtappade jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:

😀 vet inte om hon skulle vilja ha dig då faktiskt.

Blev skitledsen bär han dog :(((

Mm hela bion grät typ när jag såg den. : (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Väntade mig sexnoveller av något slag

HAHAHAHAHHAHAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Första delen av Dödsrelikerna är dock väldans seg har jag för mig, jämfört med de andra filmerna. Känns som att den måste vara rätt tråkig om man inte läst sista boken.

Jo, lite kanske, är möjligen den sista jag gillar bäst, eller så är det för att de är äldst i de filmerna och att de är i färskast minne, brinner inte för någon av dem specifikt, egenltigen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: 😀 vet inte om hon skulle vilja ha dig då faktiskt.

Ingen behöver få veta, går iväg med Ron ensam och säger att jag ska visa honom något coolt vid stupet. Annars är nog olyckor vanligt förekommande i trollkarlsvärlden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Åååååh jo de är ju jättebra, har typ vuxit upp med dem hehe.

Är ej så mkt för fantasy osv, mer sci-fi Rodnar fast inte starwars o sånt, mer saker som sker på jorden i nutid eller snar framtid Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Du började med den freudianska felsägningen i trådtiteln och så följde du upp med denna bekräftelse av ditt förtappade jag.

Detta är då inte min kväll.

Nachac:

Jo, lite kanske, är möjligen den sista jag gillar bäst, eller så är det för att de är äldst i de filmerna och att de är i färskast minne, brinner inte för någon av dem specifikt, egenltigen.

Men de är ju fantastiskt söta i första filmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Ingen behöver få veta, går iväg med Ron ensam och säger att jag ska visa honom något coolt vid stupet. Annars är nog olyckor vanligt förekommande i trollkarlsvärlden.

Stackarn :(. Jag kan lura iväg Ron annars och få honom att falla för mig istället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Men de är ju fantastiskt söta i första filmen.

Ja, lite för gulliga, och barnskådespelare är aldrig bra.


   
SvaraCitera

nöbby:
Har du sett alla filmer? Vad tycker du om dem? Vilken är bäst respektive sämst? Vem är snyggast? Vilket elevhem skulle du vilja tillhöra? Vilken lärare är mysigast? Har du läst boken? 

Jag gillar Fången från Azkaban väldigt mycket. Den känns väl genomtänkt med att de går tillbaka i tiden, med hjälp av Hermiones smycke, och räddar Vingfåle Hjärta

Jag gillade inte Harry Potter och dödsrelikerna så mycket faktiskt. Gillar inte att det var uppdelat i två delar. Minns inte heller så mycket utav dem, och det säger ju något.. Att Harry blev tillsammans med Ginny och Hermione med Ron kändes lite väl uppenbart. Samma grej i boken, så tråkigt slut. Så får de barn som är döpta efter föredetta lärare etc. blabla

Jag skulle givetvis vilja tillhöra Gryffindor hihi Söt Är kär i Albus Rodnar


   
SvaraCitera
mynona

Jag tycker bäst om de första filmerna, ett, två och tre, däremot gillar jag de senare böckerna bäst, särskilt bok fem med Umbridge. Som Potter-entusiast borde du starta en lektråd där folk fick säga på vems elevhem personen ovan skulle hamnaHjärtaTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Stackarn :(. Jag kan lura iväg Ron annars och få honom att falla för mig istället!

Låter okej, om han hålls borta från Hermione.


   
SvaraCitera