Aviseringar
Rensa alla

Hårvårds/stylingprodukter för volym&fyllighet


Ämnesstartare

Hej.
Jag har ganska platt och tråkigt, nordiskt hår. Jag vill gärna ha volym, utan att använda redskap med hetta, som sliter så hemskt på håret. Köpte ett volympuder för en vecka sedan. Det fungerade faktiskt ganska bra. Någon som har bra tips på bra produkter?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Pureology är en liten serie för färgat hår. Dem har en volymgel typ som man ska ha i håret när det torkar. Helst ska man föna, men man måste inte. Har tetstat den, och visst blir det volym men det blir också stelt, hårstråna klistrar ihop sig och ja det blir allmänt äckligt. Men, volym iallafall. Hur långt hår har du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blofeld:

Någon som har bra tips på bra produkter?

Blofeld:

volympude

Blofeld:

fungerade faktiskt ganska bra

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wella flex hårspray är bra [smile]


   
SvaraCitera

Har inte prövat något volym-relaterat, men syoss produkter är väldigt bra (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

men det blir också stelt, hårstråna klistrar ihop sig och ja det blir allmänt äckligt.

Låter inget vidare. Volympudret jag använder, ger klart märkbar volym. Ändock känns det inte ens som att man har något i håret. Känns helt ostylat, fast fluffigt. Gräjt stuff.

sötnos:

Hur långt hår har du?

Ganska kort. Beror på att jag nyss klippte mig på ett turkställe, pga dålig ekonomi. På såna ställen vet de tydligen int eom att det finns män som vill ha lite längre hår. Bilden är iaf från i förrgår, så ser ut ganska exakt så nu [crazy]

E=MC^2.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blofeld:

platt och tråkigt, nordiskt hår

Blofeld:

Jag vill gärna ha volym

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dust it osis prylen e asbra! + fönen men den e ju varm och sån t.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

xD 😀


   
SvaraCitera