Aviseringar
Rensa alla

hata alla som säger "PK"


Ämnesstartare

100% hat kanaliserat genom detta inlägg


   
Citera

Har inte inte hört någon säga PK, inte heller sett någon skriva det... Vad fan är PK?[confused]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Vad fan är PK?[confused]

politiskt korrekt

jag gillar det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

jag gillar det...

det är bara sociala missfoster och freaks som säger "PK"


   
SvaraCitera

internet:

det är bara sociala missfoster och freaks som säger "PK"

nej inte alls det är ett ganska kul komiskt inslag att vara medveten och göra narr av folk som omedvetet/medvetet är löjligt politiskt korrekta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

nej inte alls det är ett ganska kul komiskt inslag att vara medveten och göra narr av folk som omedvetet/medvetet är löjligt politiskt korrekta

nej, det är ett sätt för människor med bristande empati att rättfärdiga sitt beteende.


   
SvaraCitera

qazedctgb:

politiskt korrekt

internet:

det är bara sociala missfoster och freaks som säger "PK"

Nu kommer jag ihåg när jag hört PK... under min Diablo 2-period för länge sedan då folk som körde hardcore blev PKade (playerkilling) genom att man använde nåt exploit eller vad det var. Detta fick han som jag spelade med att demolera sin skiva med tanke på att det var tredje gången det hände honom.

Och ok, vid nåt tillfälle har jag hört "PK" som politiskt korrekt, men det är så sällsynt för mig att... tja, som ni ser så har jag glömt av det[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Och ok, vid nåt tillfälle har jag hört "PK" som politiskt korrekt, men det är så sällsynt för mig att... tja, som ni ser så har jag glömt av det

detta är något positivt


   
SvaraCitera

internet:

detta är något positivt

Då kanske du gläds åt att jag antagligen snarare förträngt det än glömt det[blush]


   
SvaraCitera

Jag själv skulle nog använda termen oftare om den inte våldtagits av SD:are och dylika idioter. De tycker att allt som inte är rasistiskt är PK, och de tjatar om det hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluppe:

De tycker att allt som inte är rasistiskt är PK, och de tjatar om det hela tiden.

är väldigt fascinerad över detta fenomen


   
SvaraCitera

internet:

nej, det är ett sätt för människor med bristande empati att rättfärdiga sitt beteende.

ja men jag tror vi tänker lite samma jag skrattar åt folk som är pk och säger saker bara för man ska och du hatar dom. jag menar inte allt jag tycker om att vara pk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag menar att jag inte gillar folk som anklagar andra för att vara pk.


   
SvaraCitera

sluta va så pk internet


   
SvaraCitera

Faktiskt väldigt pk att ogilla begreppet "Pk."


   
SvaraCitera