Aviseringar
Rensa alla

Hata Flashback!!


Ämnesstartare

Jag länkade till en sajt på flashback som jag trodde de skulle finna intressant.

Nu sitter ett tiotal personer på forumet och hävdar bestämt att jag är Kimmo Alm. Visste inte ens vem det var innan, googlade namnet och måste påstå att då vi tillhör olika kön så är vi inte så fasligt lika varandra.

Men nu sitter celibatjävlarna där och tror de vet allt.

GRRR.....[mad]


   
Citera

Och var kom vi in i bilden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är så flashback ÄR.

Darnit, har du inte lärt dig någonting av att hänga där?

Men du får väl RP'a deras inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försvinn härifrån, pederast-Kimmo!

Edit: Hur gammal är du, förresten?


   
SvaraCitera

Flashback är för sorgliga människor som knarkare, nazister, pedofiler, liberaler och konspirationsteoretiker. Oftast är deras medlemmar minst två av dessa. De hänger på Flashback för att de blivit bannade på alla andra forum för att de spammat sönder dem med trådar om rasbiologi, "SD 2010" och dylikt trams. Kan tänka mig att Sheriffen hänger där numera och misstänker även att Sming och Arazoid är frekventa skribenter.


   
SvaraCitera

Flashback smutsar ned ordet yttrandefrihet. Läskigt hur svarta deras hjärtan är. Läskigt hur internetskadade deras hjärnor är. Crazy people!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte inne på sidan. Tycker att det är lite småobehagligt


   
SvaraCitera

razorblade_love:

Nu sitter ett tiotal personer på forumet och hävdar bestämt att jag är Kimmo Alm.

Alla på um tror det så du vet [sad]


   
SvaraCitera

McLuver:

Alla på um tror det så du vet [sad]

*vet


   
SvaraCitera

...


   
SvaraCitera

Anmäl deras inlägg. Det är enligt Flashbacks regler förbjudet att sammankoppla en flashbackanvändare med en IRL-person.


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

är för sorgliga människor som knarkare, nazister, pedofiler, liberaler och konspirationsteoretiker.

Som här då


   
SvaraCitera

Harpyja:

Som här då

Tycker vi har väldigt lite av alla de grejerna? [confused]


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Tycker vi har väldigt lite av alla de grejerna? [confused]

Trots att de är få, så hörs de lika mycket som en hel grupp.
Som nazisterna kanske inte skulle säga kom jag på, eftersom de oftast generaliserar (oj nu generaliserade jag)


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Flashback är för sorgliga människor som knarkare, nazister, pedofiler, liberaler och konspirationsteoretiker.

Haha, lustig du är. [bigsmile]


   
SvaraCitera