Aviseringar
Rensa alla

Hata Flashback!!


Flash Back är hatad och älskad av många. Jag står på något mellanstadium och kan inte bestämma mig. Självklart finns det obekväma människor där, liksom här på UM. Fast tilltalar man någon med ordet ''IDIOT'' så då blir man troligtvis ''varnad/kickad''.

Troligtvis är ditt inlägg inlägg troligtvis också involverat med det nya självmordet som uppmärksammats i media.


   
SvaraCitera

Jag blev lite småpaff själv när jag först kollade in i deras politiksektion där det var rena KKK-samlingen av rasistiska hillbillies. Man gör bäst i att bara hålla sig därifrån antar jag.


   
SvaraCitera

Kimmo Alm. Those were the days...


   
SvaraCitera

passaro:

...


   
SvaraCitera

Gillar inte fb. Blir rädd och hoppas att alla där är inlåsta.


   
SvaraCitera

razorblade_love:

celibatjävlarna

HAHAHAHAHAHA!!!!

Håller med om att flashback suger röv. Verkar vara många bondtölpar med rasistiska och sexistiska åsikter som hänger där. Tänker aldrig mer gå in på sidan efter hela grejen med killen som hängde sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Flash Back är hatad och älskad av många.


   
SvaraCitera

Äääh, FB är betydligt bättre än UM ju. [tard]


   
SvaraCitera

Finns fördelar och nackdelar, gillar fb i det stora hela


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lustigt att folk har så emot det. Sveriges bästa forum. Som att ha något emot öh... chips. Eller orgasm.

Fast det känns som att det går neråt, det gör det, och det beror uteslutande på att (teoretiserar jag) medelåldern sänkts. Om alla småbarn (<30) kunde försvinna därifrån så hade det varit mycket trevligare där. [sad]


   
SvaraCitera

Sterd:

Fast det känns som att det går neråt, det gör det, och det beror uteslutande på att (teoretiserar jag) medelåldern sänkts. Om alla småbarn (<30) kunde försvinna därifrån så hade det varit mycket trevligare där.

Vad gör du på um då? Fnizz


   
SvaraCitera

Förstår inte hur man kan förakta Flashback. Sjukt löjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Vad gör du på um då? Fnizz

Dödar tid mest samt får utlopp för mina pedofiltendenser såklart!!!!


   
SvaraCitera

Sterd:

Om alla småbarn (<30) kunde försvinna därifrån så hade det varit mycket trevligare där. [sad]

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Flashback är för sorgliga människor som knarkare, nazister, pedofiler, liberaler och konspirationsteoretiker

Beror ju helt och hållet på vilka forumdelar man besöker, är man någorlunda selektiv finns där många kloka personer med intressanta tankar. Men visst har du helt rätt i att om man vill hitta galna människor är det flashback man bör leta.


   
SvaraCitera