Aviseringar
Rensa alla

Hata skolan


Ämnesstartare

jag e väl jättekonstig JAG VEEEET men ja bara hata skolan de är jobbit som den va där ju.ja ha protestera masser men endå som händer e ja får gå ut å då missa ja ju masser åxå.sen ha ja svårt som den med stavning å årka inte me de men ja ha jättepress på mig med de å xtralärare ja går till i svenska men då funkar de för då är de bara jag å den lärarn ju.men måste man gå skolan, lr jo de måste man man om ja skälv känner ja inte klara de kan ja inte få slippa resten av våren å kanske gå om istället??
ja VEEEET de e dumt tycka ja ska gå om själv å andra ska bestämma sånt men ja orka bara inte me skolan de e jobbit å blir hänig grinig å som en 5åring ibland så ja fatta ju ja e jobbig för alla.men ja har kompisar å så men de gör inte saken bättre ju några e bra några e skräp å ja e skitdåli på allt till å me va mig skälv.säg inte ja ska prata med nån i skolan de vägra ja göra dom kan inte hjälpa nåt ja känne ju bara stress å press å behöver tid en tag för en sommarlov räcker inte ladda om ju.hjälp nån va kan ja göra???


   
Citera

När jag ser din text så får jag en spontan jävla lust att personligen eskortera dig varje morgon till skolan så att du kan få den svenskundervisning du så uppenbarligen behöver.


   
SvaraCitera

dazed:

När jag ser din text så får jag en spontan jävla lust att personligen eskorterar dig varje morgon till skolan så att du kan få den svenskundervisning du så uppenbarligen behöver.

[love]


   
SvaraCitera

Malin_soder:

orka bara inte me skolan de e jobbit å blir hänig grinig å som en 5åring ibland

jag med.


   
SvaraCitera

Jag hatade också skolan. Men när man kom ut på arbetsmarknaden som arbetslös och var tvungen att ta vartenda skitjobb som fanns för att kunna försörja sig själv saknade man skolan rätt mycket.
Skolan är inte kul men det är inte jättekul att sluta skolan och vara osmart bara för att man inte orkade ägna tid till att lära sig saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hallå <dazed>!!!!
ja ha ju svårt stava de ta femti eveigheter få de rätt ju e ja inte ensam om ju bara för du kan stava så himla bra så va gla för de men reta inte mej för de ju!!!!!!!!
ha ju xtralärare i svenska å fösöker faktist så bra ja kan alla kan inte va perfektast fast du tro de värka de


   
SvaraCitera

Är du diagnoserad med dyslexi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

<malber> jo ja vet ju ja måste gå skolan men gå de inte ta ett år å hoppa de å sen gå om de lr så? va bara de ja undra ju för då e de väl inge fel.vet ju dom i gymnasiet dom få ju göra så men få man inte de på högstadie åxå? ingen lyssna ju på mej nä ja prata me


   
SvaraCitera

Malin_soder:

gå de inte ta ett år å hoppa de å sen gå om de lr så?

Det gick på min tid. Gick 8:an 2 gånger. Eller tja, gick 8:an 1 gång, andra gången vart jag frånvarande 80%.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja jag har dyslexi så e de bara.

aha funka de så då ska ja nog prata lr vem prata man med i skolan om sånt då,rektorn lr nån annan?

allså ja är inget bråkig lr så ja vanlig men tystare mest allså säger inte så mycke å så de e bara jobbit allt å skulle va skön få slippa resten dehär året å gå om till hösten iställe.


   
SvaraCitera

dazed:

När jag ser din text så får jag en spontan jävla lust att personligen eskortera dig varje morgon till skolan så att du kan få den svenskundervisning du så uppenbarligen behöver.

[love]

Även om detta troll är ganska uppenbart [rolleyes]


   
SvaraCitera

Malin_soder:

vem prata man med i skolan om sånt då,rektorn lr nån annan?

Ingen, man skiter i det bara.. aka "skolka".


   
SvaraCitera
höna

när ja va i din ålder gillade jag skolan mycket. var duktig å så

sen gick de ba utför! men ge inte upp lilla vän!


   
SvaraCitera

höna:

sen gick de ba utför

höna:

men ge inte upp lilla vän!

du kan fotfarande fixaren! +_+


   
SvaraCitera
höna

xD
PALLANTE


   
SvaraCitera