Aviseringar
Rensa alla

Hatar att vara en lång kille


Ämnesstartare

Ni kanske tänker "Vad fan är det fel på dig?" men jag ska förklara varför. Att vara 1.97 m lång är förbannat jobbig att leva. Jag måste ju alltid se till att inte knocka den övre kanten av ingången så jag måste böja lite. Mina fötter är alltid utanför sängen och känner mig ruskigt kall dagen efter. Men det är inte det jag bekymrar mig över.

Tänk dig att du står mitt i folk på allmänna platser och är längst av alla. Jag upplever ju sånt och känner mig generad över något. Som att alla glor på mig och tänker något negativt. Tjejer glor mest på mig, varför funderar jag. Hatar dom långa killar eller är min längd ovanlig? Detta får mig att vara en lång människa med dåligt självförtroende.

Jag undrar bara en sak. Vad fan tänker ni på när ni får syn på långa killar?!


   
Citera

Typ "en lång kille".


   
SvaraCitera

Typ "care".


   
SvaraCitera

Kan ibland känna mig liten när jag står nära en mycket lång person. Tänker knappast något negativt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Kan ibland känna mig liten när jag står nära en mycket lång person. Tänker knappast något negativt.

För mig känns det jävligt obehagligt och otryggt när man är med kompisarna. Det känns som att jag måste ta hand om hela bunten eller att jag är den största prioritet.


   
SvaraCitera

Naw 🙁 *klappar valpen*


   
SvaraCitera

Jag brukar tänka "i mellanstadiet var jag längre än honom" - jag var 188 cm då. Liksom nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Naw 🙁 *klappar valpen*

Kom 🙁


   
SvaraCitera

Tjejer vill ha längre killar (*Host*Generalisering*Host*), ta åt dig istället. Du är störst bäst och vackrast.


   
SvaraCitera

Nej lägg av. [y]


   
SvaraCitera

passaro:

Typ "care".


   
SvaraCitera

Tur att man är kort [cool]


   
SvaraCitera

Hundvalp:

jejer glor mest på mig, varför funderar jag.

They want you old boy! Tror det finns nåt omedvetet, evolutionärt i tjejerna som ser en lång kille/man och tänker att denne kan försvara och befrukta mig då han har goda gener...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hundvalp:

Vad fan tänker ni på när ni får syn på långa killar?!

guuud vad gött, äntligen känner jag mig liten!
jag är 173 så är längst av alla mina tjejkompisar, så skönt![bigsmile]


   
SvaraCitera

Långa killar är heta :k


   
SvaraCitera