Aviseringar
Rensa alla

Hatar de första timmarna på dagen


Ämnesstartare

När man vaknat, innan ångestmedicinen börjat verka.
Brukar fasa över att behöva vakna igen när jag ska sova pga vet att det kommer bli förjävligt.
Och när man väl är ångestfri så är man i princip full genom kemi, ibland undrar jag om det är bättre.


   
Citera
Ämnesstartare

vad tar du för nåt? vill också börja ta ångestmedicin. blir livrädd utanför min lägenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maks:
vad tar du för nåt? vill också börja ta ångestmedicin. blir livrädd utanför min lägenhet.

Gabapentin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Gabapentin

just det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maks:

just det.

Verkar på, bland annat, ungefär samma receptorer i hjärnan som alkohol, så är av läkare ordinerad alkoholist typ


   
SvaraCitera
reben

jag tar medicin både morgon o kväll för o slippa de 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
jag tar medicin både morgon o kväll för o slippa de 

Jag med, men det hinner sluta verka innan jag vaknat


   
SvaraCitera
reben

Lífþrasir:

Jag med, men det hinner sluta verka innan jag vaknat

sover inte så lång tid.
men vet vad du menar, är obehagligt.


   
SvaraCitera

Har du testat 1-4 koppar starkt kaffe på morgonen?
Man blir överaktiv och glad samt att man inte vet vart man ska ta vägen ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske funkar att ställa klockan några timmar innan du ska gå upp, ta tabletten då och sedan försöka somna om?
har gjort så ibland. tack gode gud får jag inte rena panikattacker lika ofta längre. iaf inte hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:
Har du testat 1-4 koppar starkt kaffe på morgonen?
Man blir överaktiv och glad samt att man inte vet vart man ska ta vägen ^^

koffein är ju det sämsta någonsin vid ångest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:
Har du testat 1-4 koppar starkt kaffe på morgonen?
Man blir överaktiv och glad samt att man inte vet vart man ska ta vägen ^^

Dricker inte kaffe, nej

isola: kanske funkar att ställa klockan några timmar innan du ska gå upp, ta tabletten då och sedan försöka somna om?

Skulle kanske funka om jag hade tider att gå upp, sover väldigt oregelbundet pga överdrivna sömnproblem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja lyft istället för att ta genvägar, endorfinkick är äkta lycka, du vinner den inte genom några piller och inte genom alkohol heller för den delen, det handlar bara om lathet från din sida, kroppen är till för att aktiveras om man bara sitter på arslet som en hösäck blir man deprimerad, tro mig, jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker morgonen är fin. Sätta sig och läsa nyheter med a stor köpp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Börja lyft istället för att ta genvägar, endorfinkick är äkta lycka, du vinner den inte genom några piller och inte genom alkohol heller för den delen, det handlar bara om lathet från din sida, kroppen är till för att aktiveras om man bara sitter på arslet som en hösäck blir man deprimerad, tro mig, jag vet.

utan min ångestmedicin förfaller jag totalt, då blir jag en inkapabel hösäck.
Jag rör på mig rätt mycket så som det är.
Jag mår inte dåligt för att jag är lat, det har rätt djupt rotade anledningar, sug min kuk ditt jävla kretin.


   
SvaraCitera