Aviseringar
Rensa alla

Hatar dettA:


Ämnesstartare

att vänta på sega människor [tired]
höra jobbiga ungar som e här utanför o mobbar nåra " vi vill va ifreeeeeeeeeeeeeeeeeee vi vill leka sjäääääälva !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
att grannen sitter ute han stör min atmosfär på loftgången :<<<< vill sitta där o dricka öl lr päron mer i väntan. men de går ej .
kan ej böja mig ner då syns allt ha ah ah a ska jag byta outfit ???


   
Citera
Ämnesstartare

Älskar dettA:
jag har köpt en bukett blommer idag som står så fint i nystädade lägenheten o har korsdrag med doftljus tvättmedeldoft så de e hääääääääärlig energy här hemma<3<3<3<3<3<33333 ( måste köpa sj ingen ger mig )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har tänkt på det där med ungar, om man inte får röka på kaféer för att det stör folk där inne som utsätts för ens rök fast dom inte valt att röka så borde ju samma logik tillämpas på barn, jag har inte varit med och avlat fram skitungen som skriker och stör alla andra där inne men ändå utsätts jag för det, hm börjar inse att detta möjligtvis är en gammal bill hicksrutin [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

arn, jag har inte varit med och avlat fram skitungen som skriker och stör alla andra där inne men ändå utsätts jag för det, hm börjar inse att detta möjligtvis är en gammal bill hicksrutin [blush]

haha
fast jag e sj rökare men skulle ej vilja att de tilläts. så skabbigt o röka inne. på krogen cafée eller hemma hos nån. får ont i huvet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

haha
fast jag e sj rökare men skulle ej vilja att de tilläts. så skabbigt o röka inne. på krogen cafée eller hemma hos nån. får ont i huvet

Okej men visst borde samma logik då i rättvisans namn ändå tillämpas på störiga ungar som förstör?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Okej men visst borde samma logik då i rättvisans namn ändå tillämpas på störiga ungar som förstör?

Om de är störiga så har de förhoppningsvis föräldrar som kan säga åt på skarpen, annars ska de ha samma "rätt" som alla andra och bli utsparkade det blir man ju om man e störig... o det e okej o säga till andras ungar det gör jag när föräldrarna är lata retards


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Om de är störiga så har de förhoppningsvis föräldrar som kan säga åt på skarpen, annars ska de ha samma "rätt" som alla andra och bli utsparkade det blir man ju om man e störig... o det e okej o säga till andras ungar det gör jag när föräldrarna är lata retards

retards föder retards


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

retards föder retards

ja d e sant lr aa
formar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

ja d e sant lr aa
formar

vi kan kalla dom kretiner också om vi ska justera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

vi kan kalla dom kretiner också om vi ska justera

hej gumman


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

hej gumman

hej du


   
SvaraCitera