Aviseringar
Rensa alla

hatar folk


Ämnesstartare

Wanking BC:

Men din dumma jävel

var är jag dum? du visar bara hur jävla korkad, äcklig, kass och omogen du är när du inte kan plocka fram argument värda att läsa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

ägd [bigsmile]

nej, läs mitt svar, idiotjävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggkille21:

nej, läs mitt svar, idiotjävel

snyggkille21:

var är jag dum? du visar bara hur jävla korkad, äcklig, kass och omogen du är när du inte kan plocka fram argument värda att läsa

ifall de argument du lägger fram är seriösa så gör du bättre i att hålla käft [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rolig/orolig kan jämföras med trolig/otrolig. ingen tänker på att otrolig härstammar från icke trolig, men de är ändå varandras motsatser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

ifall de argument du lägger fram är seriösa så gör du bättre i att hålla käft [zzz]

nej med tanke på att jag har rätt. hur många gånger måste jag skriva det? "o" är samma sak som "icke"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggkille21:

det är visst motsats, men orden har fått viss annan innebörd i takt med att svenskan moderniserats

buuuuuuuuuuullshit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

buuuuuuuuuuullshit!

nej? 😀 hur fan tror du ord uppkommer? helt random? man tar ett ord och sätter ett o framför för att få motsatsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggkille21:

nej med tanke på att jag har rätt. hur många gånger måste jag skriva det? "o" är samma sak som "icke"

[zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte varför jag diskuterar med ett gäng skitungar som inte ens gått ut gymnasiet I OCH FÖR SIG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggkille21:

nej? 😀 hur fan tror du ord uppkommer? helt random? man tar ett ord och sätter ett o framför för att få motsatsen

1. (fet stil) motsäger du inte dig själv nu?

2. Låneord från andra språk som har blivit kasst översatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

[zzz]

är du dum i huvet eller? skippa smileys och börja skriv istället. håller du inte med om att "o" används som "icke"? isåfall har du ju missat något jävligt grundläggande i det svenska språket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag med för jag kan det inte heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

1. (fet stil) motsäger du inte dig själv nu?

2. Låneord från andra språk som har blivit kasst översatt.

snarare du som inte kan läsa. rolig görs lätt om till orolig då känslan vid oro inte alls är rolig. så är det svenska språket uppbyggt.

precis som otrolig. "inte direkt troligt va? HELT OOOOOO TROLIGT!!!!"

var säger jag emot mig själv? sluta missförstå det jag skriver när jag är hur tydligt som helst

kom på en annan liten kul grej när vi är inne på rolig/orolig. egentligen heter det ro och oro. båda är varandras motsatser. börjar ni fatta att jag har rätt nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggkille21:

är du dum i huvet eller?

[zzz]

snyggkille21:

skippa smileys och börja skriv istället.

[zzz][zzz]

snyggkille21:

håller du inte med om att "o" används som "icke"?

[zzz][zzz][zzz]

snyggkille21:

isåfall har du ju missat något jävligt grundläggande i det svenska språket

[zzz][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

[zzz][zzz][zzz][zzz]

det märks att du är en 17årig liten tönt som inte borde få använda internet


   
SvaraCitera