Aviseringar
Rensa alla

Hatar homosexuella?


Ämnesstartare

När du skriver att... 

Anonym4life: hatar bögar så jävla mycket

...beror det på att du är motståndare till att två personer av samma kön älskar varandra ELLER är det bara den sexulla biten du reagerar på dvs att en kille kör in kuken i en annans killes röv?

Reagerar du likadant på två tjejer dvs ett lesbiskt par? Eller är det bara kärlek vs sex mellan två killar du reagerar negativt på? Eller reagerar du negativt på att många bögar beter sig "fjolligt"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du vekar inte ge någon vettig förklaring, jag tycker troll kan vara roliga ibland men försök att framstå dom lite seriösare..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym4life:

Det hände aldrig 🙂 ville bara se hur folk skulle reagera om det var en kille som blev våldtagen.

Troll


   
SvaraCitera

Anonym4life:

För dom är så jävla jobbiga! Gay Pride och allt! VAFAN du är bög ok? Ingen bryr sig, punkt slut. Det är så jag tänker typ

Jag kan hålla med om att det här jävla prideskoyen går mig på nerverna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym4life:

För dom är så jävla jobbiga! Gay Pride och allt! VAFAN du är bög ok? Ingen bryr sig, punkt slut. Det är så jag tänker typ

Dålig respons "Dom är dumma för att dom är jobbiga". Vadå så du tycker att alla bortsett från bögar får framföra sina sexuella läggningar?

Anonym4life:

Det hände aldrig 🙂 ville bara se hur folk skulle reagera om det var en kille som blev våldtagen.

Var det så komplicerat att inte få texten att  handla om dig och din påhittade kompis eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym4life:

Tänker inte söka hjälp för något såhär löjligt :))

Du vill inte söka hjälp? Vad är det du vill få ut av denna tråd då människa?


   
SvaraCitera

Trots åsiktsfriheten i Sverige bör du vara försiktig med att uttala denna åsikt utanför nätet. De flesta hade nog hållit med dig i detta men inte i Sverige. 

H.ODST: Du vill inte söka hjälp? Vad är det du vill få ut av denna tråd då människa?

Får inte ts dela med sig sin åsikt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym4life:

För dom är så jävla jobbiga! Gay Pride och allt! VAFAN du är bög ok? Ingen bryr sig, punkt slut. Det är så jag tänker typ

Dock verkar ju du bry dig fruktansvärt jävla mycke... Varför slösa energi på att uttrycka ditt hat här, och framför allt.. varför ens bry dig över huvudtaget? bara icke homofober å bögar som jag själv som blir irriterade på de här.. dessutom verkar du inte vilja lösa ditt hat problem osv.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H.ODST:

Självklart får han det men han vill ha hjälp med något då han i slutet av texten skrev "Vad ska jag göra?"

Lyssna, jag tänker aldrig söka hjälp för det här. Finns det något jag kan göra själv för att få bort hatet mot dem? Om det inte går att göra det själv, fine, jag bryr mig inte.


   
SvaraCitera

Tycker ändå att du ska söka hjälp genom att prata med en psykolog osv...
Att säga att man har blivit våldtagen är heller inget man skämtar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-No humanity-:
Tycker ändå att du ska söka hjälp genom att prata med en psykolog osv...
Att säga att man har blivit våldtagen är heller inget man skämtar om.

Aight


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym4life: Lyssna, jag tänker aldrig söka hjälp för det här. Finns det något jag kan göra själv för att få bort hatet mot dem? Om det inte går att göra det själv, fine, jag bryr mig inte.

Jag fick aldrig svar på min fråga. När du skriver att du hatar bögar så jävla mycket

Scooby-Doo: ...beror det på att du är motståndare till att två personer av samma kön älskar varandra ELLER är det bara den sexulla biten du reagerar på dvs att en kille kör in kuken i en annans killes röv?

???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym4life:

Lyssna, jag tänker aldrig söka hjälp för det här. Finns det något jag kan göra själv för att få bort hatet mot dem? Om det inte går att göra det själv, fine, jag bryr mig inte.

Du vet inte ens va du vill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scooby-Doo:

Jag fick aldrig svar på min fråga. När du skriver att du hatar bögar så jävla mycket

???

Han undrar om TS äcklas av att 2 personer av samma kön älskar varandra eller att en killen stoppar in sin kuk i  en annan killens rövhål, tror jag.


   
SvaraCitera